تولید محتوا توسط کاربر UGC از سیر تا پیاز
تولید محتوا توسط کاربر UGC از سیر تا پیاز
محتوای تولید شده توسط کاربران ( User generated content=UGC )به طور کلی به محتوایی گفته می شود که توسط تیم بازاریابی درج نمی شود، بلکه توسط مشتریان و یا بازدید کنندگان وب سایت شما انجام می شود. این نوع محتوا دارای پتانسیل بالایی برای انتشار محتوای برند به صورت گسترده در فضای مجازی است و کاربردهای فراوانی دارد.
در این مطلب بهترین کاربردی ترین مقالات مربوط به تولید محتوا توسط کاربر به صورت لیستی جمع آوری شده و می توانید با مطالعه آنها اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید، با ما همراه باشید:
تولید محتوا توسط کاربر چه مزایایی دارد؟
همانطور که مخاطبان هر روز با پیام های تبلیغاتی انواع برندها مواجه می شوند، آنها نیز معمولا در آگهی ها به دنبال یک تجربه عمیق تر، نزدیک تر و تعاملی با مارک ها هستند. محتوای تولید شده توسط کاربر، در اصل یک راه بازاریابی هوشمند است که برندهای انسانی را در جهت تحریک تعاملی پایدار، نگه می دارد. در یک مطالعه نشان داده شد که ۸۶ درصد از هزاران نفری که مورد پرسش قرار گرفتند، تجربه سایر کاربران، شاخص مهمی در انتخاب برند و اعتماد آنان به کیفیت محصول، بوده است. نتایج تحقیق دیگری نشان داد که ۶۸ درصد از کاربران رسانه های اجتماعی، تصمیم گیری های خرید خود را با توجه به اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند، می گیرند. این آمار و بسیاری آمارهای مشابه دیگر به خوبی نشان می دهند که چرا UGC توانسته است از طریق تکنولوژی، تاثیر عمیق و قدرتمندی بر سایر کاربران داشته باشد. با این توضیح کوتاه به بررسی جوانب UGC می پردازیم. ◊ محتوای تولید شده توسط کاربر چیست؟ طی دهه های متمادی و با پیشرفت های قابل توجهی که در تکنولوژی به وجود آمده است؛ کاربران داستان های زیادی از انواع مارک ها و برندها را به اشتراک گذاشته اند. آنچه که امروزه به عنوان UGC در بین وبمستران رواج پیدا کرده است مخفف User Generated Content است که به معنای تولید یک نوع محتوا توسط مصرف کننده می باشد و در اصل بخشی از دارایی های یک برند تجاری محسوب می شود. پیروان رسانه های اجتماعی، سازندگان و متخصصان تولید محتوا، می توانند انواع محتواهایی را که به نوعی با یک برند تجاری در ارتباط هستند ایجاد کنند و همین امر ماهیت UGC آنها را تشکیل خواهد داد…
محتوای UGC چگونه برای کسب وکار سودمند واقع می شود؟
بهترین نوع محتوا ، توسط بسیاری از شرکت ها و موسسات، همان محتوایی تعریف شده که توسط خودِ کاربران تولید می شود. بهترین نوع محتوا: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا، بهترین نوع محتوا ، همان چیزی ست که اصطلاحاً UGC نامیده می شود. این مخفف، کوتاه شده ی کلماتِ User-Generated-Content می باشد. UGC بهترین ابزار برای افزایش تعامل و درگیری در بین مشتریان فعلی بوده و باعث می شود مردم درباره ی برند شما صحبت کنند. همانطور که می دانید تکنیک های بازاریابی جدیدی وجود دارند مثل بازاریابی تجربی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی انگیزشی، بازاریابی ارتباط، بازاریابی بشارتی و … این لیست تا بی نهایت ادامه دارد. یکی از جدیدترین استراتژی ها شامل استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران است تا به تبلیغ و عرضه ی بازار خود بپردازید. UGC محتوای تولید شده کاربران چیست؟ TINT بهترین تعریف را از این اصطلاح بیان می کند: UGC هر گونه محتوایی که توسط شرکت کننده های غیرپولی یا بهتر است بگوییم “طرفداران” (یاری رسان هایی که شما بخاطر آنها هیچ پولی پرداخت نمی کنید) ایجاد شده و منتشر می شود. این محتوا می تواند عکس، ویدیو، رضایت نامه، توییت، پست بلاگ یا هر چیز دیگری باشد که به ارتقا و ترویج برند (نسبت به خودِ برند) سبب می شود. محتوای UGC چگونه برای کسب وکار سودمند واقع می شود؟…
ترغیب مخاطب به تولید محتوا
موضوعات پیشنهادی هفته پایانی مردادماه توسط آقای سجاد بهجتی برای رای گیری به اشتراک گذاشته شد و موضوع هفته توسط آقای شفیع زاده اعلام شد: ترغیب مخاطب به تولید محتوا: آقای بهنام کشانی با یک توصیه بحث این هفته رو شروع کردند. فکر میکنم دوستانی که تجربه این را داشتن که مخاطب براشون تولید محتوا کرده باشه، تجربه شون و استراتژیشون {این کلمه استراتژیشون خیلی باحال بود} را به اشتراک بذارن. جناب ارسلان خان شورابی از یک تجربه گفتند: سلام به همه، من تو بیزینس های مختلف کمپین های UGC انجام دادیم و موفق بودیم، اما اوایل کار با نت برگ بود که به دلیل اینکه سوشال مدیاهای نت برگ مدتی بود که فعالیت خاص و دارای انگیجمنت با کاربر نداشت، بسیاری از کاربرانش صرفا تو اون سوشال حضور داشتن و عملا درگیر نشده بودن با اون سوشال مدیا. به همین دلیل، بعد از اینکه کمپین UGC رو انجام دادیم، یه تجربه منفی گرفتیم. دلیل اون هم اینه که قیف فروش رو در محتوا باید واقعا جدی گرفت! کاربران ما هنوز تو مرحله interest گیر بودن اما کاری که ما میخواستیم اتفاق بیوفته، مربوط به مراحل بعد از این مرحله بود و به همین دلیل، نتیجه خوبی نگرفتیم. نتیجه: تا زمانی که میزان دریافت کامنت، خصوصا کامنت های مثبت یا سوالی و امثالهم، تو سوشال مدیاتون ندیدید، سمت UGC نروید!..
بارازیابی محتوایی از طریق UGC
در ادامه مروری کوتاه بر تعریف UGC، مزایا و چالشهای اصلی آن خواهیم داشت. این موارد در هنگام طراحی کمپین UGC باید در نظر گرفته شوند؛ به خصوص در کمپینهایی که تخصصی بر روی تولید محتوا و ایجاد ترافیک در سایت از طریق محتوا، برنامهریزی شدهاند. UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربران چیست؟ User generated content به هر محتوایی که توسط کاربران اینترنتی به صورت آنلاین، تولید و به راحتی به اشتراک گذاشته شود، گفته میشود؛ مانند عکس، ویدئو، پستهای درون بلاگها، وبسایتها، اپلیکیشنها و شبکههای اجتماعی. چرا UGC موثر است؟ یکی از مزایای منحصر به فرد UGC، ارتباط با مخاطبان و ایجاد اعتماد در مشتریان است. بر اساس مطالعات انجام شده توسط Reevoo، ۶۱% از مردم، بیشتر به تبلیغاتی که حاوی UGC است جذب میشوند. نتایج مطالعات Bazaar نشان میدهد که ۵۱% از مردم به UGCها بیشتر از اطلاعات درون وبسایتها اعتماد دارند. صداقت و اعتبار: تحقیقات نشان میدهند که مخاطبان به نظرات و صحبتهای دیگر کاربران، بیشتر از محتوای تولیدی برند یا سازمانها اعتماد دارند؛ حتی اگر این محتوای تولیدی کاربران دیگر، با مبالغه همراه باشد. در واقع محتوای بازاریابی و پیامهایی که به روش سنتی تولید میشوند برای مخاطبان خسته کننده است و ترجیح میدهند نظراتی را که مردم با آنها به اشتراک میگذارند، پذیرا باشند…
فرمان تولید محتوا را بدهید دست مشتری!
محتوای تولیدی کاربر (UGC) به هر چیزی که مشتریان یک شرکت تولید میکنند و به بازاریابی محتوا کمک کند، اشاره دارد. پستهای شبکههای اجتماعی، عکسها، پادکستها و حتی نظرات، محتوای تولیدی کاربر محسوب میشوند. به نظر میرسد کسبوکارهای B2C در استفاده از این نوع محتوا بسیار موفق عمل کردهاند. زیرا آن سوی پلتفرم مصرفکننده نهایی قرار دارد. اما آیا امکان استفاده از مزایای این محتوا برای کسبوکارهای B2B نیز وجود دارد و اینکه چگونه میتوان کسبوکارهای دیگر را تشویق به تولید محتوا برای کسبوکار خود کرد؟ در بازاریابی محتوا مرزهای بین کسبوکارهای B2C و B2B در حال از بین رفتن است چرا که آنچه ما با آن روبهرو هستیم (P2P (Person to Personاست. انسانها فارغ از نقشهای اجتماعی که پذیرفتهاند، نیاز به شخصیسازی دارند. سازمانها دیگر از ساختارهای خشک خارج شده و هویت و شخصیتی انسانگونه گرفتهاند. ما با برندهایی در ارتباط هستیم که بیش از اینکه سازمان باشند، یک انسان هستند. در حالی که برخی بازاریابان به تحلیل مشکلات استفاده از محتوای تولیدی کاربر برای کسبوکارهای B2B متمرکز شدهاند، بسیاری از برندها از فرمول جالبی استفاده کردهاند و آن را «از B2B به B2C» نامیدهاند. هر کسبوکار B2B در حال ارائه خدمات و محصولاتی به کسبوکارهایی است که در نهایت به مصرفکننده نهایی ختم میشود. از این رو، یکی از راهحلهای این فرمول آن است که کسبوکارهای B2B میتوانند مصرفکنندگان نهایی مشتریان خود را تشویق به تولید محتوایی کنند که تمرکز بر راهکار شما برای مشتری خود دارد. به عبارت دیگر، چگونه حضور شما منجر شده است که آنها با کسبوکار واسط ارتباط بهتری داشته باشند. علاوه بر این، ممکن است راهکارهایی وجود داشته باشد که کسبوکارهای هدف شما نیز به تولید محتوای تشویق شوند…
محتوای ایجاد شده توسط کاربر چه ارزش و منافعی دارد؟
یک استراتژی مهم برای رشد سئو سایت و بهینه سازی سایت و نمایشهای سایت شما در موتورهای جستجو که همیشه از محتوای منحصر به فرد، جدید و با کیفیت استفاده نمایید ولی تنها ۲۴ ساعت در روز وجود دارد و انجام اینکار با منابع شخصی میتواند کمی دشوار باشد. خوشبختانه شما میتوانید علاقه و آگاهی بازدیدکنندگان سایت خود را سنجیده و محتوای جدیدی برای خود بسازید و این به عنوان محتوای ساخته شده توسط کاربر شناخته میشود. محتوای ایجاد شده توسط کاربر:
محتوای ایجاد شده توسط کاربر ، محتوایی است که بازدیدکنندگان عادی وب سایت برای شما میسازند و با استفاده درست از آن ، میتواند بسیار منعطف و بهینه باشد. حال به چند نمونه از این نوع محتوا میپردازیم. کامنتهای وبلاگ و انجمنها نمونه ای از آنها هستند که مردم میتوانند دیدگاه های خود را در مورد محتوای سایت شما بگذارند. برخی از وب سایتها با ایجاد کامنتهای حرفه ای و ایجاد رای گیری بین کاربران برای اندازه گیری تعداد اعضای یک گروه گام را فراتر گذاشته اند و با اجازه دادن به شرکت کنندگان و دیگر حرفه ای ها از خارج از سازمان برای نوشتن پستهای وبلاگ و مقالات میتواند یک راه عالی برای پست کردن محتوای جالب و جدید و ترقیب دیگران برای گذاشتن کامنت برای آن محتوا باشد. اگر شما محصولی در سایت خود میفروشید، شما میتوانید کاربران را قادر سازید تا نظر خود را در مورد محصول بگذارند تا محتوای جدید و مربوطی ساخته شود، همچنین شما میتوانید راهی برای سازمان دهی و نمایش این نظرات پیدا کنید و راه هایی برای ترقیب مشتریهای بیشتر استفاده کنید. در فضای کاری ممکن است نظر مشتریان راضی خود را برای ایجاد مطالعات موردی یا مصاحبه بپرسید و توجه داشته باشید که حتما نیازی نیست که از محتوای متنی استفاده کنید.
بازاریابی محتوا را به کاربران خود بسپارید
یکی از شکل های نوین و خلاقانه بازاریابی محتوا ، (User Generated Content) یا محتوای ساخته شده توسط کاربر می باشد . تیم کادوسیه در نظر دارد تا در این مقاله به این مبحث بپردازد : اگر میخواهید در دنیای امروز یک برند بسازید، نمیتوانید از شیوه های قدیمی بازاریابی پیروی نمایید. درگذشته شرکت ها برچگونگی دریافت پیامهای تبلیغاتی خود بوسیله عموم مردم کنترلی کلی داشتند، اما در عصر شفافیت بازار و توانمندی مصرفکنندگان از طریق رسانههای اجتماعی، کسب وکارهای مدرن میدانند که صادق بودن با مشتری و درگیرکردن او، از اولویتهای درجه اول هستند. برای رسیدن به این اولویتها، برندهای بسیاری روش های بازاریابی UGC یا محتوای ساخته شده توسط کاربر را در استراتژیهای بازاریابی خود آورده اند . با توییت نمودن مجدد پستهای دنبالکنندگان، برگزاری مسابقات عکس و ویدئو یا تشویق مصرفکنندگان برای به اشتراکگذاری تجربیاتشان در مورد برند، شرکت میتواند از مزایای یک محتوای عالی بهره ببرد، زمانیکه این موارد در جهت درست استفاده شود، میتواند تصویر مثبتتر و واقعیتری از برند نسبت به تصویری که هر کمپین داخلی ایجاد میکند ترسیم نماید. آپوگوپتا، مدیرعامل کورالیت پلتفرم بازاریابی رسانههای اجتماعی تصویری، میگوید: « باهوش ترین برندهای امروزی ، مشتزیانشان را به عنوان همکارانی خلاق می بینند، آنها به طور فعال مشتریان را برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود پیرامون برند تشویق میکنند و آن تجربیات را با آمیختن در ابتکارهای بازاریابی خودشان تقویت میکنند.» به طور مشابه، جو هولاند، بنیانگذار و مدیرعامل ویدئو بلاک میگوید شرکتهای موفق در امور بازاریابی شرکت هایی هستند که به مشتریان اجازه میدهند تا داستان برند آنها را تعریف کنند…
ارزش تولید محتوا توسط کاربران
یک استراتژی مهم در بهبود حضور سایت ما در صفحه اول نتایج جست و جو ایجاد متناوب و دائمی محتوای جدید ، با کیفیت و مناسب است. اما انجام این کار فقط با اتکا به منابع شخصی کار بسیار سختی خواهد بود . خوشبختانه شما می توانید از انرزی قدرت و دانش کاربران وب سایتتان برای ایجاد محتوای جدید استفاده نمایید . این عمل با عنوان “محتوای تولید شده توسط کاربر” شناخته می شود. محتوای تولید شده توسط کاربران می تواند یک جریان تولید محتوای بسیار تاثیرگذار و با ارزش باشد. مثال های مناسبی از محتوای تولید شده توسط کاربران چه مواردی می تواند باشد؟ نظرات ارسال شده در وبلاگ ، انجمن های گفتگو گزینه هایی هستند که به کاربران اجازه می دهند تا به راحتی نظرات خود را بیان کنند و کمک خواهند کرد تا محتوای جدیدی برای وب سایت ایجاد شود. بعضی از وب سایت ها حتی یک گام جلوتر می گذارند و به کاربران اجازه می دهند تا نظرات کارشناسی ارسال کنند و یا به محتوای ارسال شده توسط کاربر دیگر امتیاز داده و یا آن را نقد کنند و یا به فعالترین مخاطبان و کارشناسان وب سایت های دیگر اجازه دهند تا یک پست مهمان در وب سایت ارسال کنند. این می تواند یک راه فوق العاده مناسب برای ایجاد محتوای جدید و فریبنده باشد و همچنین باعث تجمیع دیگر نظرات و مخاطبان در این پست شود. اگر در وب سایتتان یک محصول می فروشید به کاربران اجازه دهید تا نقدشان را درباره محصولات شما ارسال کنند و این یعنی تولید محتوای جدید و مرتبط با کسب و کار شما. همچنین می توانید به دنبال راهی بگردید تا کاربران را به انجام این کار تشویق کند . می توانید از مشریان راضی تان بخواهید تا در تولید محتوای آموزشی شما را یاری کنند . در نظر داشته باشید این محتوا نیاز نیست حتما متنی باشد ، اگر کاربر بخواهد اطلاعات جذابی در قالب یک فایل ویدئویی ، عکس ، مولتی مدیا به اشتراک بگذارد ، اجازه این کار به او بدهید…
از محتوای تولید شده توسط کاربران استفاده کنید
شما می توانید با استفاده از محتواهای تولید شده توسط مخاطبان و مشتریان خود میزان فروش تان را به شکل قابل توجهی افزایش داده و بخش بزرگی از بازار را به تصرف خود درآورید. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که تعریف دقیق محتوای تولید شده توسط کاربران چیست؟ پاسخی که کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی به این سوال داده اند شامل محتواهای اصلی و رایگانی است که توسط کاربران، مخاطبان و هواداران یک برند تجاری تولید شده و در فضای آنلاین به اشتراک می گذارند. این محتواها می توانند در قالب توصیفات، تصاویر، نظرات، استاتوس فیس بوک و توییت های منتشر شده در شبکه توییتر تولید شده و در اینترنت به اشتراک گذاشته شوند. اهمیت محتوای تولید شده توسط کاربران برای شما چیست؟ این موضوع چگونه می تواند به شما درمسیر رسیدن به اهداف تجاری تان کمک کند؟ در ادامه به این سوالات و اینکه چرا باید به محتواهای تولید شده توسط کاربران اهمیت داد و از آن استفاده کرد، می پردازیم. مطالعات صورت گرفته نشان می دهد که ۹۲ درصد از خریداران آنلاین به توصیه های دیگران برای خرید کردن گوش فرا داده و اهمیت می دهند. به عنوان یک کارآفرین شما می توانید زمان و پول زیادی را برای تهیه وتولید آگهی های تبلیغاتی متنی و ویدئویی صرف کنید تا بیش از سایر برندها مردم را به خرید کالاها و خدمات تان تشویق کنید. با این حال مطالب تولید شده توسط سایر کاربران درباره محصولات شما نظیر نقدهایی که در کامنت های شان منتشر می کنند در مقایسه با تبلیغات ویدئویی و متنی از اثرگذاری بسیاری زیادی برخوردار است، چرا که توسط کاربران واقعی نوشته شده و حاصل تجربه آنها از تعامل و معامله با کسب و کار شما است…
۴ ترفند مفید برای تولید محتوای مؤثر در اینستاگرام
قدرت محتوای تبلیغاتی تولید شده توسط کاربران(User-generated content) : محتوایی تولید کنید که خود کاربران را به تبلیغ برای شما در پستهای دیگر، ترغیب کند. امروزه قدرت و نفوذ محتوای تبلیغاتی تولید شده توسط کاربران با پیدایش اینفلوئنسرها، انکار نشدنی است. یکی از موفقترین مثالهای این روش، کمپین تبلیغاتی، برای یک برند محصولات زیبایی استرالیایی به نام Frank Body است. این برند برای تبلیغ محصول جدید خود، ماسک صورت قهوه، تیمی از اینفلوئنسرها را استخدام کرد. در قدم بعدی، این کمپین هشتگهایی مانند #Let’sBeFrank را، برای تشویق کاربران به اشتراگگذاری عکسهای خود با این محصول، به کار گرفت. کاربران از این چالش استقبال کرده و ۲۵٫۰۰۰ عکس با از این محصول در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد. به بیان دیگر ۲۵٫۰۰۰ محتوای تبلیغاتی جدید و بدون هزینه برای این برند تولید شد؛ که این نشانی است از قدرت محتوای تبلیغاتی تولید شده توسط کاربران. کاربران را به چالش بکشید : شرکت در مسابقه یا چالشی در اینستاگرام، برای کاربران همیشه وسوسهانگیز است. میتوانید ترفند بالا، یعنی استفاده از قدرت محتوای تبلیغاتی تولید شده توسط کاربران را، با این ترفند ادغام کنید تا بیشترین بهره را ببرید. از هشتگهایی استفاده کنید که در عین حال مؤثر بوده و به بهترین شکل انتقال دهندهی پیام برند شما باشند. احتمالا تا به حال با چنین چالشهایی در اینستاگرام برخورد کردهاید. معمولا به بهترین عکس از آن محصول، جایزهای تعلق میگیرد. برای مثال برند محصولات زیبایی The Body Shop، چالشی به راه انداخت که در آن کاربران میبایست از تجربه خود با محصول جدید این برند، عکسی منتشر میکردند…
۵ مزیت مهم محتوای تولید شده توسط کاربران
یکی از مهمترین فاکتورهای بهینه سازی سایت، تولید محتوای با کیفیت برای سایت است و این مسئله به حدی می تواند در رنکینگ سایت شما تاثیر بگذارد که توصیه همه سئوکارها به وبمسترها این است که به صورت جدی تولید محتوا را دنبال کنند. به طور کلی دو دسته محتوا برای سایت وجود دارد: ۱- محتوایی که توسط خود وبمسترها برای سایت تولید می شود. ۲- محتوای تولید شده توسط کاربران – منظور از محتوای تولید شده توسط کاربران چیست؟ ما می دانیم که تمام اقدامات بهینه سازی سایت به این منظور صورت می گیرد که نهایتا تعداد کاربران ثابت سایت و در نتیجه ترافیک سایت زیاد شود. افزایش ترافیک سایت یک امتیاز مثبت از نظر گوگل قلمداد می شود. لذا یکی از راه های جذب کاربران به داخل سایت این است که از کاربران بخواهید که برای سایت شما به سلیقه خود محتوا تولید کنند و لوگوی سایت را در محتوای تولید شده قرار دهند و نهایتا این محتواها را به اسم خود در سایت ثبت کنند. در تولید محتوا توسط کاربر محدودیتی وجود ندارد و می تواند از انواع مقالات، ویدیو، اینفوگراف و… را انتخاب کنند. مزایای محتوای تولید شده توسط کاربران: ۱- شما با این کار می توانید از ایده های جدید بهره مند شوید. هر فرد در ذهن خود ایده های خلاقانه ای دارد که می تواند به خوبی در قالب هر یک از انواع محتواها، به تصویر بکشد در نتیجه شما با این کار، ایده های جدید را به سمت خود جذب می کنید. ۲- مزیت دیگر این روش این است که شما می توانید روش های جدید تولید محتوا را بیابید. کاربران ممکن است که روش های خلاقانه ای را برای تولید محتوا داشته باشند و این نوع از محتواها می توانند سایت شما را جذاب تر کند…
۳ استراتژی اساسی در بازاریابی محتوایی
عصر تبلیغات و بازاریابی وارد دورانی تازه شده و رفتارهای مشتریان برای دستیابی به اطلاعات شرکتها کاملا تغییر کرده است. بازاریابی محتوا، یکی از مفیدترین روشهای بازاریابی در عصر حاضر است. مشتریان کنونی دیگر منتظر تبلیغات و بازاریابها نمیمانند و خودشان بهصورت فعال به دنبال اطلاعات و محصولات شرکتها میگردند. در بازاریابی محتوایی، ارتباط با مشتری بهصورت منفعل و زودگذر نیست. اگر کاربران ارزش را در محتوای شما ببینند، باز هم برای دریافت آن به شما مراجعه میکنند و حتی اگر بتوانند در پیشرفت آن شرکت میکنند. محتوای تولیدشده توسط کاربر (UGC)، در این شرایط تولید میشود و بهترین نیرو برای پیشبرد اهداف خواهد بود. بزرگترین شرکتهای دنیا هم از این نوع محتوا برای بازاریابی خود حداکثر استفاده را میبرند و کاربران را به تولید آن تشویق میکنند؛ به همین دلیل محتوای آنها ارزش بازگشتی زیادی پیدا خواهد کرد. هرچه محتوای تولیدشده کیفیت بیشتری داشته باشد، توجه بیشتری به خود جلب میکند. برای تولید چنین محتوایی، ۳ استراتژی اساسی وجود دارد که در ادامه به آنها میپردازیم: ۱- محتوای مربوط به آینده: همهی ما این توصیه را که برای پیشرفت باید به آینده نگاه کرد شنیدهایم. در دنیای کنونی، مشتریها با وجود اطلاعات و محتوایی که هرروزه دریافت میکنند، باز هم ممکن است همهی اطلاعات لازم در زمینهی مورد نظر را نداشته باشند. در این مواقع وظیفهی یک بازاریاب محتوا این است که محتوا و اطلاعاتی مربوط به آینده و پیشرفت آن صنعت را در اختیار کاربر قرار دهد. بهعنوان مثال بهجای آنکه در مورد مزایای خانههای هوشمند واینترنت اشیاء محتوا تولید کنید، در مورد مشکلات امنیتی و حملات سایبری آنها اطلاعات منتشر کنید.
۸ راهکار برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی: هر کارآفرین، وبلاگنویس و صاحب وبسایت از اهمیت استراتژی تولید محتوای در شبکه های اجتماعی آگاه است. شما باید محتوا را برای جذب تمامی مخاطب ها، حتی یک مخاطب بیشتر آماده کنید و طوری کار کنید که کاربران وجود شما در شبکه های اجتماعی یک مزیت بزرگ بدانند. بدون محتوای فوق العاده، شما نمی توانید نام تجاری خود را در یک راه خوب تبلیغ کنید. با شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی شما متوجه خواهید شد که شما نیاز به مقالاتی با کیفیت بالا، پست گذاری در وبلاگ و بررسی وضعیت شبکه های اجتماعی دارید، اما آیا از فاکتورهای “اشتراک گذاری ” مطالب توسط کاربران آگاهی دارید؟ شما باید تواید محتوا در شبکه های اجتماعی را طوری انجام دهید که مخاطبان آن محتواها را دوست داشته باشند. در غیر این صورت، کمپین بازاریابی معنی و کاربردی برایتان نخواهد داشت. حال این سوال پیش می آید که چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که مردم آن چه را که شما پست می کنید دوست دارند؟ برای این کار یک شاخص خاص و بارز وجود دارد: اشتراک گذاری پست های شما توسط کاربران. شما یک پست یا مقاله وبلاگ را در وب سایت خود منتشر می کنید و در صورتی که پست و مقاله شما به اشتراک گذاشته شود، بلافاصله ده ها کاربر جدید در شبکه های اجتماعی به دست می آورید. تولید محتوا در شبکه های اجتماعی می تواند در عرض چند دقیقه صورت گیرد: همین چند دقیقه وقت گذاشتن می تواند باعث شود افراد زیادی بتوانند آن پست ها را ببینند، در این بین بعضی از آنها تصمیم می گیرند که آن پست ها یا مقالات را در پروفایل های خود قرار دهند. در نتیجه دایره قرار گرفتن محتوای تولید شده توسط شما گسترش می یابد و شهرت فوری در شبکه های اجتماعی را دریافت می کنید…
۷ نکته برای بهبود فروش آنلاین با استفاده از رسانه های اجتماعی
امروزه رقابت بزرگی در بازارهای آنلاین وجود دارد. بدین ترتیب، فرایند فروش آنلاین شما بسیار بهتر شده است و تجربه ای بهتر از کاربر را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال، شما نیاز به راهنمایی موثر برای اتصال با مشتریان بالقوه خود را در کانال های رسانه های اجتماعی شما. با استفاده از طرح درست، می توانید تجربه بازدیدکنندگان خود را افزایش دهید و فروش بیشتری را ایجاد کنید. در این پست، شما هفت راهنمایی برای بهبود فروش آنلاین با استفاده از رسانه های اجتماعی خواهید آموخت: ۱٫ از خدمات پیام رسانی برای ارائه پشتیبانی عالی فروش استفاده کنید: شما باید با استفاده از چت های بومی در هر شبکه اجتماعی تمرکز کنید تا پشتیبانی فروش را متمرکز کنید. با استفاده از تجارت الکترونیک مکالمه، می توانید از خدمات پیام رسانی استفاده کنید که به شما کمک می کند تا ارتباط خود را شخصی سازی کنید، به صورت خودکار و سفارشی کنید. این برنامه های پیام رسانی تبدیل شده اند بزرگ به انتخاب به بسیاری از مشتریان. این به آنها کمک می کند تا به طور مستقیم با شرکت ها ارتباط برقرار کنند، زیرا این برنامه ها میزان افزایش تعامل و حفظ را افزایش داده است. بنابراین، اگر از برنامههای پیامرسانی برای تأیید خودکار و برای فروش استفاده نمیکنید، فرصت بزرگ تجارت الکترونیک را از دست می دهید. با این حال، هنگام استفاده از برنامه های چت خودکار مانند Facebook Messenger Bots، مراقب باشید. ۲٫ تجزیه و تحلیل مکالمات درباره نام تجاری و خدمات شما: هنگامی که در گفتگو با رسانه های اجتماعی مشتری شما شرکت می کند، موثرترین ابزار است…
نکات مهمی که برای موفقیت فروش در شبکه های اجتماعی باید رعایت کنید
محتوای تولید شده توسط کاربران بر فروش در شبکه های اجتماعی موثر است.محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC) به محتوایی گفته می شود که توسط طرفداران تجارت اکترونیکی شما تولید شده و به اشتراک گذاشته می شود. که کاربران با شرکت در مسابقه یا جشنواره تولید محتوا برای شما می فرستند. محتوای تولید شده توسط کاربران در تجارت الکترونیکی بسیار کارساز است. وقتی بتوانیم با کاربران به زبان خودشان سخن بگوییم، بیشترین اثربخشی را می توانیم بر آنها بگذاریم. تصاویر تولید شده توسط کاربران نیز بسیار قابل اعتماد تر از تصاویر وب سایت شما هستند. زیرا تصاویر وب سایت شما با طراحی و زمینه ی متناسب و یا حتی غیرواقعی گرفته شده است اما تصاویری که کاربران می فرستند بسیار واقعی و قابل اعتمادتر هستند. هرچه شما بیشتر اعتماد کاربران را به کسب و کار خود جلب کنید، فروش در شبکه های اجتماعی بیشتری خواهید داشت. شما می توانید تصویری از مشتریان را در حال استفاده از محصولات و خدمات تهیه کنید و به نمایش بگذارید. بر اساس رویدادها، زمان و فصل های مختلف تولید محتوا کنید: تقریبا تجارت های الکترونیکی مختلف، تقویم کاری یکسانی دارند. رویدادهای زمانی و مکانی به شما کمک می کند تا بتوانید برنامه های انگیزشی را بر روی کاربران اعمال کنید. برای مثال طراحی تبلیغات، محتوای پست الکترونیکی، مطالب وب سایت خود را بر اساس این رویداد ها تنظیم کنید تا در کاربران انگیزه خرید ایجاد کنید. این استراتژی به شما کمک می کند تا بهانه ی خوبی برای اجرای برنامه های انگیزشی داشته باشید و فروش اینترنتی خود را بیش از پیش کنید…
نکته های تولید محتوای ناب در بازاریابی محتوایی
از آنجا که اصل و اساس سئو ، محتواست بنابراین هر وبمستری برای رشد وبسایت خود و ارتقاع آن در موتورهای جست جو ، باید به فکر تولید و انتشار محتواهای ارزشمند در حوزه کاری خود باشد. ابزار محتوا می تواند شبیه به یک فروشنده خاموش عمل کند و محصولات و خدمات شما را بدون حضور خودتان ، به فروش برساند. برای اینکه ما بتوانیم در مسیر موفقیت بازاریابی و فروش محصولاتمان با استفاده از ابزار محتوا قدم برداریم باید چند مسئله مهم را بدانیم: رویداد های UGC پدید آورید: UGC مخفف user generated content و به معنای محتوای تولیدی کاربران می باشد. سعی کنید شرایطی را بوجود آورید که کاربران برای شما محتوا تولید کنند . برای مثال ، یک مسابقه هیجان انگیز راه اندازی کنید و از کاربران بخواهید که پاسخ های خود را در پایین پست منتشر شده مطرح کنند و برای برترین نفرات هم یک ارزش یا هدیه تعیین کنید. مسابقه فقط طرح یک سوال نیست . می تواند یک چالش تصویری یا ویدیویی باشد و یا حل یک معمای پیچیده و یا هر آنچه که می تواند کاربران شما را درگیر کند. البته پلتفرم هایی وجود دارند که محتوای آن ها از پایه توسط کاربران تولید می شود مانند توییتر ، اینستاگرام و…. اگر وبلاگ و یا وبسایتی دارید که خدمات یا محصولاتی ارائه می کنید ، حتما بخشی را برای تولید محتوا توسط کاربران طراحی کنید. (یکی از بهترین مثال ها ارائه تجربیات خرید مشتریان در سایت دیجیکالا می باشد)…
اسرار موفقیت کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی برند های بزرگ در اینستاگرام
امروزه با توسعه بسترهای شبکههای اجتماعی بسیاری از برندها به دلایل مختلف از جمله افزایش آگاهی برند، رشد فرصتهای فروش، رقابت با رقبا و سایر موارد به اتخاذ راهکارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی روی می آورند. همچنین روند خرید کاربران از شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام رو به رشد است به طوریکه بسیاری از برندها از اینستاگرام به عنوان یک کانال درآمدزایی بالقوه استفاده میکنند. ما امروز در آژانس بازاریابی دیجیتال دارت به بررسی آموختههای مهم برندهای بزرگ در طول اجرای کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی خود در اینستاگرام می پردازیم. با ما همراه باشید. محتوای تولید شده توسط کاربران گنج پنهان کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی: کاربران به محتوای تولید شده توسط کاربران سریعتر اعتماد میکنند و بسیاری از برندهای بزرگ با درک پتانسیل این نوع از محتوا از نظر نرخ تعامل و استقبال کاربران اینستاگرام، توانستهاند کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی خودشان را با موفقیت پیادهسازی کنند. طبق پژوهش های انجام شده بیش از ۸۵ درصد از کاربران به محتوای تولید شده توسط دیگران با هشتگ برند بیش از محتوای اختصاصی خود برند اعتماد دارند و از آن تأثیر میگیرند. به طور مثال برند استارباکس در سال ۲۰۱۴ با برگزاری کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی خود با عنوان WHITE CUP از کاربرانش خواست برای لیوانهای مخصوص برندش یک طرح پیشنهاد دهند، این مسابقه اینستاگرامی فقط در طول سه هفته اول پذیرای بیش از ۴۰۰۰ طرح بود.
بررسی محتوای تولید شده توسط کاربر در ۱۰ کمپین اینستاگرام برندهای معروف
وقتی قرار باشد خریدی انجام دهید، به برند بیشتر اعتماد میکنید یا مصرفکنندهای که از آن محصول استفاده کردهاست؟!
در بیشتر مواقع توصیههایی که از دوستان و خانواده میشنویم نسبت به تبلیغات خود برند اثرگذاری بیشتری دارند. بر اساس همین موضوع تولید محتوا توسط کاربران در اینستاگرام به یک ترند جهانی تبدیل شدهاست. کمپین اینستاگرام با محتوای ایجاد شده توسط کاربر یا UGC هر نوع محتوایی که توسط کاربران و مصرف کنندگان در مورد برند تولید میشود را دربر میگیرد. UGC درواقع به کاربر را تبلیغ کننده آن برند تبدیل میکند. کمپین User-Generated Content در اینستاگرام بسیار مرسوم است، چرا که برندها میتوانند برای تبلیغ بیشتر محصولات خود از محتوای تولید شده توسط کاربران اینستاگرام استفاده کنند. در حدود ۷۶% از افراد ادعا کردهاند که محتوایی که توسط افراد معمولی تولید میشود بیشتر از برندها اعتمادشان را جلب میکند. همینطور تقریبا ۱۰۰% افراد به توصیههایی که از طرف سایرین میشود اطمینان میکنند. در این مطلب با مرور ۱۰ کمپین موفق سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ برای برندها که با استفاده از تکنیک UGC به موفقیت رسیدند، به نحوه اجرای این کمپینها میپردازیم. چرا محتوای کاربر محور؟ در گزارش امسال ترندهای دنیای اینترنت، Mary Meeker آمارهای متقاعد کنندهای درمورد موفقیت کمپین UGC برای برندها در اینستاگرام نمایش داد: UGC در اینستاگرام مشارکت بیشتر و درنتیجه کامنت و لایک بیشتری را ایجاد میکند. بالا بودن نرخ مشارکت در اینستاگرام برای برندها بسیار ضروری است، چرا که هرچه تعامل کاربر با محصولات بیشتر باشد، در صفحه اصلی اینستاگرام آن پست با اولویت بالاتری نشان داده شده و افراد جدید بیشتری متوجه این محصول میشوند.
چگونه محتوای اینستاگرام با کیفیت میتوان تولید کرد
هنگام استفاده از اینستاگرام برای رشد کسب و کارتان، باید مخاطبانی داشته باشید که به نام تجاری شما وفادار بوده و با آن تعامل داشته باشند. اما چگونه میتوانید اطمینان حاصل کنید که دنبال کنندگان شما با پست هایتان ارتباط برقرار میکنند و هر یک به رشد کسب و کارتان در اینستاگرام کمک میکنند؟ جواب ساده است با محتوای اینستاگرام باکیفیت. اگر وقت و یا منابع کافی برای گذاشتن عکسهای خودتان در اینستاگرام ندارید، نگران نباشید! راههای زیادی برای ایجاد یک محتوای جذاب با توجه به زیبایی شناسی وجود دارد – حتی اگر شما وسیله ای غیرلوکس و زیبا مانند ظروف پلاستیکی میفروشید، و یا یک محصول کاملا دیجیتال را تبلیغ میکنید که به نظر میرسد طراحی بصری آن غیر ممکن است. این مقاله دقیقا چگونگی بررسی تصاویر را برای حساب اینستاگرام شما نیز پوشش میدهد، جایی که میتوانید آنها را بیابید و چه نکاتی را در هنگام استفاده از عکسها باید در نظر بگیرید. شما همچنین در این مقاله میتوانید نکات طراحی مفیدی را پیدا کنید برای اطمینان از اینکه همه تصاویر در صفحه بازخورد شما مناسباند، تا بتوانید دنبال کنندگان خود را تحت تاثیر قرار دهید که سبب میشود آنها به دیدن بقیه تصاویر شما ترغیب شوند. میخواهید بدانید که این نکات چیست؟ خوب، پس به خواندن ادامه دهید.
نمونه موفق تولید محتوا توسط کاربر
موضوعات پیشنهادی هفته چهارم شهریورماه توسط آقای سجاد بهجتی برای رای گیری به اشتراک گذاشته شد: موضوع هفته توسط آقای شفیع زاده اعلام شد؛ بررسی بهترین نمونههای ایرانی و بینالمللی ترغیب مخاطب به تولید محتوا
دیدم گروه خیلی ساکته چراغ هفته رو خودم روشن کردم ( انصافا خیلی هم موثر واقع شد): نمونه بسیار بارز ایرانی سایت متمم – بلافاصله آقای علی محمد افشار پرسیدند: از متمم ب عنوان ی مثال خوب یاد میکنند. چ مزیت رقابتی داره متمم؟ (اگر بحث مرتبط با گروه نیست و یا از حوصله گروه خارج میشود، میتونیم در پی وی صحبت کنیم.من خیلی راغبم از متمم بیشتر بشنوم) – و من ( سعید محمدی ارانی) پاسخ دادم: این نمونه را ذکر کردم چون در ترغیب مخاطب به تولید محتوا موفق بوده است. اما از ابعاد دیگری هم متمم را می پسندم از جمله محتواهای بسیار خوب و تاثیر گذارش، از استراتژی توسعه فردیش و موارد دیگر که جزء بحث گروه نیست. آقای میر امین هم گفتند: یکی از جالبترین نکاتش اینه که دنبال رفع تکلیف نیست و معامله برد-برد رو مد نظر داره. اگر دقت کرده باشید یه سیستمی داره ک ابتدا هر درس پیش نیازهاش رو میگه و در انتهاش مطالب تکمیل کننده رو پیشنهاد میده. این روند اولا باعث میشه شما که ی مطلب رایگان رو واسه خوندن انتخاب کردی مثلا به پیشنیازی بربخوری ک رایگان نباشه و ترغیب ب خرید بشی، ثانیا واسه یادگیری بسیار مفیده.
آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر
سئو سایت و محتوای تولید شده توسط کاربر (user-generated content)، رابطه پیچیده ای دارند. از طرفی، تولید محتوا توسط کاربر می تواند به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری ارائه دهد، رنک و رتبه شما را برای عبارت های کلیدی دم بلند افزایش دهد و افراد را به فعالیت هایی دعوت کند که موجب به دست آوردن لینک و دیگر سیگنال های مثبت بیرون سایت می شود. از طرفی دیگر، محتوایی که کاربر تولید می کند می تواند بی کیفیت، اضافه و اسپم باشد. می تواند چگالی شما را کاهش دهد و گاهی اوقات حتی می تواند باعث شود گوگل به صورت شخصی با شما برخورد کند. اینجا ۳ روش آموزش داده ایم برای آنکه چطور از محتوایی که کاربران تولید می کنند استفاده کرده و نتایج مثبتی به دست آورید: محتوایی که کاربر تولید می کند را قوی تر کنید. سئوکارها به خوبی می دانند صفحاتی که کلمات بیشتری دارند رنک و رتبه بهتری هم می گیرند. البته به طور کلی گفته می شود همیشه هم چنین چیزی صحیح نیست چون صفحه ای که تعداد زیادی کلمه داشته باشد همیشه برای کاربر، کاربردی ترین صفحه نیست. ارتباط بین این دو مسئله تقریبا واضح است. Backlinko فهمیده است که تعداد متوسط کلماتی که در صفحه رنک شده به عنوان اولین نتیجه گوگل وجود دارد، ۱۸۹۰ کلمه است…
تولید محتوای اپلیکیشن توسط کاربر کلید موفقیت کسب و کار شما
روشهای متعددی نظیر بازاریابی ویدیویی، بازاریابی تجربی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی اینترنتی و… ارائه شدهاند؛ اما هیچ یک به اندازه UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر در تبلیغ برند و تثبیت برنامه وفاداری مشتریان تا این حد موثر واقع نشده است. به یاد داشته باشید که کلید موفقیت اپلیکیشن شما به روش بازاریابی شما بستگی دارد. همراه ما باشید و کلید موفقیتتان را در مطلب امروز هات اپ نیوز جستجو کنید. مزایای تولید محتوا اپلیکیشن توسط کاربر Marketing App with User-Generated Content – تولید محتوا توسط کاربر به معنای استخدام شما توسط تیم توسعه اپلیکیشن نیست. شاید بهترین تعریف برای UGC را بتوانیم در این جملع خلاصه کنیم: هر گونه محتوا یا مطلبی که بصورت رایگان توسط کاربری که از اپلیکیشن استفاده میکند منتشر میشود بازاریابی به شیوه UGC است. در این روش محتوا به زبان و طرز فکر مشتریان خیلی نزدیکتر است و با ترویج ویدیو، عکس، متن و… در برندینگ تاثیر چشمگیری میگذارد. UGC به روش بزرگان: اگر مروری بر روشهای بازاریابی بزرگان داشته باشید میبینید که تولید محتوای اپلیکیشن توسط کاربر یک روش تایید شده است که توسط بزرگترین برندهای دنیا هم مورد استقبال قرار گرفته است. Starbucks’ White Cup Contest یا مسابقه جام سفید استارباکس، پروژه موفق بازاریابی این برند است که توانست فقط در مدت زمان کمتر از سه هفته ۴۰۰ هزار مشترک را به تولید محتوا و شراکت در این طرح برای ترویج برند یا برندینگ ترغیب کند…
تبلیغات برند و فرصت طلایی شبکههای اجتماعی
آیا به دنبال روشهایی برای تبلیغات برند در شبکههای اجتماعی هستید؟ شاید در عجبید که چرا تبلیغات برند شما به اندازه برندهای دیگر قوی نیستید؟ نوشتن پستها در شبکههای اجتماعی به نحوی که پیرامون تبلیغات برند متمرکز باشند و در عینحال بیش از حد سفارشی و حوصلهسربر نباشند، آرزویی محال نیست. با وبسایت شرکت تبلیغاتی ویرا ورنا همراه باشید تا بدون اینکه کاربران با بیاعتنایی از کنار شما بگذرند با تکنیکهای تبلیغات برند در شبکههای اجتماعی آشنا شوید. تبلیغات برند و اینفلوئنسرها و خرده اینفلوئنسرها در شبکههای اجتماعی؛ شاید اولین سؤال کلیدی این باشد که محتوایی که روی یک برند مانور میدهد چه اشکالی دارد؟ خوب بسیاری از محتواهای پیرامون یک برند در شبکههای اجتماعی درواقع آن برند را تبلیغ میکنند که این نوع تبلیغ در زیر لایهای از اطلاعات یا سرگرمی قرار دارد و البته با یک نگاه اجمالی متوجه میشویم که آن اطلاعات و سرگرمی تنها وسیلهای برای تبلیغ آن برند و محتوای ارائهشده در واقع در خدمت آن برند است و مخاطبان نیز بهخوبی متوجه این موضوع میشوند. بهتر است خودتان محتوا را تولید نکنید و در تولید محتوا از اینفلوئنسرها (Influences) پیروی کنید. متأسفانه بسیاری درباره کلمه اینفلوئنسر دچار اشتباه می شوند. ارتباط برقرار کنید. به ارزش محتوا اضافه کنید. یک یا دو مقاله گردآوری، مرور و جمع بندی در یک زمینه خاص ایجاد کنید و از این طریق به لینکها و اشتراکات دسترسی پیدا کنید. هنگامیکه حرف از محتوای برند میشود، بازاریابی از طریق اینفلوئنسر (بازاریابی تأثیرگذار) رابطه نزدیکی با بازاریابی محصول دارد. برای تولید محتوای تأثیرگذار میتوانید گامهای زیر را دنبال کنید: قدم اول: محصول یا خدمات خودتان را در دست کسانی بگذارید که مخاطبان شما به آنها اعتماد دارند…
۵ راهکار برای استفاده از محتوای تولیدی کاربران(UGC) در بازاریابی دیجیتال
امروزه UGC به قسمت مهمی از بازاریابی محتوا تبدیل شده است. جاییکه مشتریان آماده غوغا کردن برای محصولات یا خدمات شما هستند. UGC به محتوایی که توسط کاربران بک برند خلق می شود, اشاره دارد. UGC شامل هر چیزی مثل: کامنت, عکس و نظرسنجی می باشد که به صورت پست هایی در شبکه های اجتماعی هستند. ۹۲% از مصرف کنندگان ذاتا به UGC بیش از تبلیغات سنتی اعتماد دارند. این ترجیح مصرف کنندگان به این علت است که برندها بابت UGC وجهی پرداخت نمی کنند و UGC وابستگی به برند ندارد چون تولید شده توسط مشتریان می باشد. درنتیجه UGC چیزی بیش از صادق و قابل اعتماد بودن درک شده است. UGC به عنوان دلیلی برای ترویج پیام برند شما درشبکه های اجتماعی عمل می کند و به شما درجهت توسعه فالوئرها در شبکه های اجتماعی و تقویت روابطتان با مخاطبین کمک می کند. این اعتماد تدریجی درمشتریان هدف باعث بهبود SEO و افزایش فروش می شود. در زیر ۵ راهکار برای استفاده از UGC درجهت تضمین موفقیت دراقدامات و تلاش های بازاریابی معرفی شده است. نظرسنجی: بیش از ۷۰% مصرف کنندگان اقرار دارند که قبل از خرید نظرسنجی ها را چک می کنند. نظرسنجی این موضوع را بیان می کند که مشتریان بالقوه ی شما به پیشنهادهایتان اعتماد دارند. نظرسنجی و رتبه دهی می تواند به شما درافزایش ترافیک وبسایت واعتمادسازی کمک کند ونرخ تبدیل را افزایش دهد. نظرسنجی صفحه facebook و third party و همچنین سایت هایی نظیر yelp و google مثال هایی ازین دست می باشند. هم به صورت onsite وoffsite و نظرسنجی های تولیدی کاربران درنرخ تولید تاثیر دارند. شما می توانید انگیزه ای برای مشتریانتان درجهت تحریک آنها به نظردهی ایجاد کنید مثلا ازطریق: کوپن های بخصوص, جایزه, کارت های هدیه و…. تلاش کنید ایمیل هایی با موضوعات انگیزه دهنده ارسال کنید تا نظرهای بیشتری دریافت کنید مانند: خطوط موضوعی ایمیل هایی دارای بزرگترین تاثیر بر خریداران، زمانی که شما نظرهای منفی دریافت می کنید باید به این نظرات به عنوان فرصت های طلایی درجهت بدست آوردن اعتماد مشتریانتان رسیدگی کنید. مودبانه به هر مصرف کننده بصورت جداگانه و شخصی پاسخ دهید تا نشان دهید که شما مراقب نظرات و تجاربتان هستید…
نظرات بسته شده است.