Take a fresh look at your lifestyle.

اولین همایش اینفلوئنسر مارکتینگ

اولین همایش اینفلوئنسر مارکتینگ

تبلیغات از طریق افراد تاثیر گذار

 

راه حل های تبلیغات اثربخش و کم هزینه

اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه به یکی از کانال‌های اثربخش برای جذب مصرف‌کنندگان تبدیل شده است، افرادی که بدست آوردن علاقه و توجه آنها هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

در مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۴ توسط Augure انجام شد، اینفلوئنسرها بیشتر با سه ویژگی زیر تعریف شده‌اند:
• ۷۹ درصد می‌گویند اینفلوئنسرها قادرند نظرات را جلب کنند و واکنش‌ ایجاد کنند.
• ۷۳ درصد می‌گویند اینفلوئنسرها جوامع آنلاین بزرگ متمرکز بر موضوعات خاص را دارند.
• ۶۲ درصد معتقدند اینفلوئنسرها سهم مهمی در یک موضوع دارند.

اهداف همایش:

۱-   آشنایی برندها و کسب و کارهای نوپا  با  کاربردهای اینفلوئنسر مارکتینگ
۲-    کمک به ارتقا کیفیت کمپین های تبلیغاتی
۳-  بررسی و تحلیل کمپین های برگزار شده اینفلوئنسر مارکتینگ
۴-  ایجاد شبکه کاری بین اینفلوئنسرها و برندها
۵- آموزش به کسانی که می خواهد شغل  اینفلوئنسر  را انتخاب کنند .
۶- چگونگی طراحی و مدیریت کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ

مخاطبین همایش :

۱- شرکت های تبلیغاتی
۲- برندها و کسب و کار های جدید
۳- استارتاپ ها
۴- اینفلوئنسرها
۵- افرادی که می خواهند شغل اینفلوئنسری را انتخاب کنند .

سخنران: مهندس مهدی نوروزی

زمان برگزاری: چهارشنبه ۱۹ مهر ساعت ۱۶:۰۰

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.