Take a fresh look at your lifestyle.

ویدیوبوم یک تحول تبلیغاتی در شیوه نمایش تبلیغات در ابتدای ویدیوها در ایران

روز شنبه هفته گذشته یک رویداد رونمایی از یک محصول جدید در حوزه اینترنت بود که اثر کوچکی هم بر فضای تبلیغات می تواند داشته باشد. ویدیوبوم به گفته موسسش، حسین فقیه خراسانی، اومده تا مدیریت ویدیو در توزیع دهندگان و همچنین درآمدزایی از اون رو بهتر کنه. مدل کاری ویدیوبوم با سایت ها، اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی اینه که ویدیوهای اونها رو نگهداری کنه و امکانات متعددی برای مدیریت به اونها بده.

اونجایی که ویدیوبوم با صنعت تبلیغات کار خواهد داشت اینه که یکی از راه های درآمدزایی از ویدیو تبلیغات در ابتدا و میانه ویدیوهاست که در دنیا هم رایجه و در یوتیوب و پلتفرم های دیگه ویدیویی وجود داره. ویدیوبوم هم دو نوع از این تبلیغات رو قراره فعال کنه که یکی تبلیغات قابل رد کردن یا TrueView و دیگری تبلیغات ۶ ثانیه ابتدایی یا بامپر هستند.

با توجه به اینکه ویدیوبوم اجازه میده روی تگ های محتوایی ویدیوها هدفگیری انجام بشه و قیمت نمایش هر ویدیو از تلویزیون به مراتب ارزونتر در میاد شاید یک سری از کمپین هایی که حضور تلویزیونی قوی دارند رو بتونه قانع کنه که توی اینترنت هم حضور داشته باشند و البته باید دید که چه نتیجه و بازخوردی از این رسانه گرفته میشه.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.