Take a fresh look at your lifestyle.

اسفندماه خوب // ماه پرفروغ تبلیغات // رتبه بندی و ارزش گذاری آگهی های ایران // نتایج جامع اسفند

همراهان کافه بازاریابی، همان طور که در کانال تلگرام کافه بازاریابی شاهد بودید در کافه بازاریابی رتبه بندی و ارزش گذاری آگهی های ایران “در فاز اول آگهی های محیطی” شروع شد و انعکاس خوبی هم نزد اهالی فن و متخصصان داشت. پیامهای متعدد شما بعد از شروع این حرکت ما را بر آن داشت تا از نحوه ارزش گذاری گزارشی ارایه دهیم که پیش از این در سایت خواندید (اینجا) با پایان اسفندماه می توانید نتیجه ارزش گذاری ویژه اسفندماه را یکجا ببینید. برای دیدن لحظه به لحظه ارزیابی ها نیز با کانال ما همراه باشید.

حالا با هم ضمن دیدن جدول نهایی بهمن ماه، آگهی های ارزش گذاری شده اسفندماه را به ترتیب ببینیم.

دوستان زیادی طرح های خود را برای ما فرستادند که به دلیل اینکه در قالب رسانه نبود و سورس تبلیغ بود از انعکاس آن خودداری کردیم. آگهی هایی که در یک ماه ارزش گذاری شده در ماه بعد قرار نخواهد گرفتنکته اخر اینکه در ذیل همین مطلب شنونده نقدهای شما هستیم.حالا با هم طرح ها را ببینیم.

مجتبی محمدیان

مجتبی محمدیان

دنیای تبلیغات و بازاریابی را به خاطر حضورش در سطوح مختلف جامعه و نه یک سطح و همچنین اثرش بر زندگی مردم (حتی انجا که فکرش را هم نمی کنی) و چالش هایش دوست دارم. من “مجتبی” محمدیان با نگارش مطالب کاملا ایرانی درباره بازاریابی و تبلیغات در “کافه بازاریابی” با شما هستم.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.