Take a fresh look at your lifestyle.

۵ مطلب منتخب بلاگ‌اَد در سال ۹۵ از دید سردبیر

بلاگ‌اَد با هدف افزایش آگاهی و آموزش علاقمندان به دیجیتال مارکتینگ شروع به کار کرد و همه نویسندگانش، سعی بر این داشته‌اند تا به بهترین نحو نیز مخاطبان‌شان را آموزش دهند. در سال ۹۵ هم،‌همه نویسندگان ما روی همین هدف تمرکز کرده بودند و به نظر شخص من، بهترین مطالب آنهایی هستند که بیشترین بار آموزشی را به همراه دارند. در ادامه به معرفی ۵ مطلبی می‌پردازم که در سال ۹۵ از دید خودم بهترین تلقی می‌شوند:

شماره ۵: بهینه‌سازی صفحات وب با طراحی واکنش‌گرا

بهینه‌سازی صفحات فرود که معمولا به کمک انجام A/B Test امکان‌پذیر می‌شود،‌یکی از پروسه‌هایی است که باید برای هر کمپین تبلیغاتی صورت گیرد تا بهترین بازخورد از آن کمپین تبلیغاتی حاصل شود. در این مطلب بلاگ‌اد هم، یک A/B Test تشریح شده که می‌تواند برای هر مدیر کمپینی نیز عبرت‌آموز باشد.

شماره ۴: بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام “قسمت اول”

امکان مطرح شدن این سوال، حتی توسط افرادی که از اینستاگرام استفاده شخصی می‌کنند نیز ممکن است و به همین دلیل این مطلب توانسته به یکی از محیوب‌ترین مطالب منتشر شده در بلاگ‌اد تبدیل شود که برای شخص خود من هم جالب و پرمحتوا است.

شماره ۳: چطور یک متن عالی برای بنرهای تبلیغاتی بنویسیم؟

نوشتن متن مربوط به بنرهای تبلیغاتی، یکی از چالش‌برانگیزترین کارهایی است که باید حین آغاز یکی کمپین تبلیغات بنری صورت بگیرد و این مطلب جامع، بیش از بقیه مطالب منتشر شده در مورد این موضوع می‌تواند افراد را راهنمایی‌کند.

شماره ۲: نرخ پرش و سناریوهای بوجود آمدن آن

هر وقت که نام نرخ پرش (Bounce Rate) به میان می‌آید، همه این سوال را مطرح می‌کنند که اصلا نرخ پرش چگونه بوجود می‌آید. در این مطلب به صورت کامل سناریوهای پدید آمدن نرخ پرش و افزایش آن را عنوان کردیم و از طرفی، مفهوم کلی این فاکتور مهم را هم به صورت تشریحی، در این مطلب آوردیم.

شماره ۱: چگونه از طریق جمع‌آوری ایمیل، لیدهای با کیفیت بدست آوریم؟

در این مطلب که در اصل یک نمونه موردی مفصل است، آرش خسرویان سراغ این مهم رفته که چگونه از طریق جمع‌آوری ایمیل نیز می‌توانیم سرنخ‌های (Lead) با کیفیت جمع‌آوری کنیم که یکی از اهداف اصلی طراحی کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین محسوب می‌شود.

امیدوارم که پیشاپیش سال بسیار خوبی را سپری کنید و ما هم در سال ۹۶، بتوانیم با مطالب آموزشی مفید نیز بیشتر از پیش، شما را در مسیر موفقیت در دیجیتال مارکتینگ همراهی کنیم.

۵ مطلب منتخب بلاگ‌اَد در سال ۹۵ از دید مخاطبان

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.