Take a fresh look at your lifestyle.

۵ مطلب منتخب بلاگ‌اَد در سال ۹۵ از دید مخاطبان

مخاطبان بلاگ‌اَد، همیشه برای ما اهمیت ویژه‌ای دارند و به همین دلیل است که همیشه سعی بر این داشتیم تا با آنها در تعامل باشیم و نظرات مثبت و منفی آنها را جمع‌آوری کنیم و از آنها بهره ببریم. در ادامه این مطلب، به معرفی ۵ مطلب می‌پردازیم که از سوی مخاطبان ما نیز بیشترین بازخورد مثبت را دریافت کرده‌اند:

شماره ۵: وقتی که نیمه خالی لیوان را پر نمی‌کنیم

در این مطلب روی این مهم تمرکز شده است که در نیمه اول سال، چه مواردی هستند که می‌توانند با هزینه کمی به فروش کسب‌وکار ما کمک کنند و سعی شده که با آمار و ارقام، روی این مورد مهم تمرکز شود.

شماره ۴: ۷ قانون طلایی کاربردپذیری در تجارت الکترونیک (قسمت اول)

این مطلب که در حقیقت قسمت اول از یک سه‌گانه در مورد کاربردپذیری است، به خاطر محتوای غنی خود نیز به شدت مورد توجه مخاطبان ما قرار گرفته و آنقد اطلاعات مفید و کاربردی در آن قرار دارد که می‌تواند دید خیلی از افراد را نسبت به این مورد مهم (کاربردپذیری) نیز تغییر دهد.

شماره ۳: چرا تبلیغات آنلاین تکمیل کننده هستند؟

افرادی که در زمینه تبلیغات آنلاین به فعالیت می‌پردازند،‌ معتقدند که تبلیغات در فضای آفلاین و آنلاین رابطه خاصی با هم دارند و در این مطلب هم روی این مورد توجه شده که چرا ابن رابطه بوجود آمده و چه تاثیری روی کسب‌وکارها می‌گذارد.

شماره ۲: اینستاشکن‌ها: افرادی که در اینستاگرام ساختارشکن و موفق هستند

افرادی در اینستاگرام هستند که نه عکاس هستند و نه طراح؛ اما آنقدر قلم قوی و البته مخاطب‌شناسی دقیقی انجام داده‌اند که حتی با محتوای بصری ضعیف خود نیز توانسته‌اند تا مخاطبان خود را بدست آورند و به افراد مشهوری در اینستاگرام مطرح شوند. در این مطلب، به معرفی دو فرد مشهور پرداختیم که می‌توانند سرمشق خوبی برای افراد تاثیرگذار ایرانی باشند.

شماره ۱:بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام “قسمت اول”

همان طور که در مطلب قبل هم عنوان کردم امکان مطرح شدن این سوال، حتی توسط افرادی که از اینستاگرام استفاده شخصی می‌کنند نیز ممکن است و به همین دلیل این مطلب توانسته به یکی از محیوب‌ترین مطالب منتشر شده در بلاگ‌اد تبدیل شود که برای شخص خود من هم جالب و پرمحتوا است.

 

ممنون از اینکه تا امروز همراه ما بودید و امیدواریم که بتوانیم در زمینه آموزش دیجیتال مارکتینگ همواره همراه شما و پیشرو باشیم و با همراهی شما نیز در سال ۹۶ هم روی آموزش مخاطبان خود، بیش از گذشته تمرکز کنیم. پیشاپیش سال نو مبارک.

 

۵ مطلب منتخب بلاگ‌اَد در سال ۹۵ از دید مخاطبان

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.