Take a fresh look at your lifestyle.

با هدف توانمندسازی دانش آموزان برتر / طرح دوست علمی کارآفرینی و خلاقیت برگزار می شود

طرح دوست علمی ویژه دانش آموزان برتر استان قم با محوریت کارآفرینی و خلاقیت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، طرح دوست علمی به منظور کشف و شکوفاکردن استعدادهای خدادادی دانش‏آموزان مستعد در عرصه‏ های علم و فناوری و ارتقای سطح علمی و فرهنگی محیط های آموزشی آنان به ویژه در مناطق کم برخوردار، در راستای اهداف علمی، فرهنگی و در چارچوب سیاست های سند راهبردی کشور در امور نخبگان، برای دوره های متوسطه اول پایه های هفتم، هشتم، و نهم در استان قم اجرا می شود.

بر همین اساس، طرح دوست علمی کارآفرینی و خلاقیت با هدف توانمندسازی دانش آموزان برتر به مدت دو روز از پنجم الی ششم بهمن با همکاری اداره ‎کل آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام علی ابن ابی طالب علیه السلام و مرکز شتاب دهنده تاب تک برگزار می شود.

در این طرح ۵۰ نفر از دانش آموزان مستعد حضور دارند و توسط اساتید مجرب، با سرفصل های خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، مدیریت زمان، اصول ایده پردازی و خلاقیت، شناسایی ایده های کارآفرینی و عوامل موفقیت مستعدان برتر آشنا می شوند.

لازم به ذکر است، تاکنون سه دوره طرح دوست علمی به همت بنیاد نخبگان استان قم برگزار شده است و شرکت کنندگان با ثبت نام در وبگاه دوست علمی با نخبگان و مستعدان برتر برای مشاوره و تبادل نظرهای علمی ارتباط برقرار می کنند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.