Take a fresh look at your lifestyle.

حمایت از پژوهشگران برتر جوان حوزه زیست فناوری

ستاد توسعه زیست فناوری به منظور معرفی و تشویق پژوهشگران موفق در حوزه زیست فناوری از پژوهشگران جوان این حوزه حمایت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور معرفی و تشویق پژوهشگران موفق در حوزه زیست فناوری از این پژوهشگران حمایت می کند.

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی هر سال در مراسم هایی مانند همایش یا کنگره های مرتبط با زیست فناوری و یا هفته پژوهش پژوهشگران موفق این حوزه را معرفی و آنها را مورد حمایت قرار می دهد.

پژوهشگر پس از تکمیل و ارسال فرم «حمایت از پژوهشگران برتر در حوزه زیست فناوری» براساس این آیین نامه مورد ارزیابی قرار گرفته و ۱۰ نفر از پژوهشگرانی که موفق به کسب بالاترین امتیاز شوند به عنوان «پژوهشگران برتر جوان» معرفی می شوند. پژوهشگران باید حداکثر ۴۰سال داشته باشند و به طور مشخص در زمینه زیست فناوری فعالیت کنند.

معیار ارزیابی پژوهشگران، دستاوردها و خروجی های مربوط به پنج سال گذشته است و موارد مربوط به بیش از پنج سال در ارزشیابی لحاظ نمی شود. پژوهشگران متقاضی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی به آدرس biodc.isti.ir مراجعه کنند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.