Take a fresh look at your lifestyle.

عضو کمیسیون انرژی مجلس / توسعه کسب و کار الکترونیکی نیازمند بازنگری در برخی قوانین است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش کسب وکار الکترونیکی در کشور از ضرورت های عصر کنونی به شمار می رود که تحقق آن نیازمند بازنگری در برخی قوانین است.

به گزارش مهر، علی بختیار در مراسم اختتامیه چهارمین همایش ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق در اراک اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان در گرو بهره گیری از استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیکی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای رشد کسب و کارهای الکترونیکی کشور برخی مقررات مانع ایجاد می کند که باید با هم اندیشی برای رفع این موانع اقدام کرده و در برخی قوانین بازنگری کنیم.

بختیار اضافه کرد: در این رابطه وزارت ارتباطات نقش مهمی را بر عهده دارد تا در تعامل و هماهنگی با دیگر ارگان ها و وزارتخانه ها بستر تحقق این مسئله را فراهم کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در راستای ارتقای صنعت آب و برق در کشور باید به امکانات و اطلاعات به روز مجهز شویم، بیان کرد: در این زمینه و در راستای بهره گیری از ظرفیت های موجود، در صنعت آب و برق و به طور کلی انرژی، بایستی بهره وری افزایش یابد و مصرف بهینه شود که در حال حاضر این مهم یکی از دغدغه ها در کشور است.

وی خاطرنشان ساخت: در رابطه با موضوع مذکور باید برنامه ریزی صحیحی صورت گیرد که دستگاه های مرتبط و مسئول از جمله وزارت نیرو، نفت و سایر وزارتخانه ها و ارگان ها در تعامل و هماهنگی با هم به تصمیم گیری بپردازند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر ما باید تولید انرژی پایدار را به عنوان یک مولفه مهم در دستور کار داشته باشیم تا در آینده دچار چالش و دغدغه نشویم.

بختیار یادآور شد: در رابطه با برخی تصمیم گیری های حوزه انرژی در کشور از جمله مطابقت دادن قیمت تمام شده تولید و قیمت عرضه آب و برق، همواره مسائلی وجود داشته که تاکنون نیز در کمیسیون انرژی مجلس چندین مرتبه مورد بررسی قرار گرفته است، باید بدانیم افزایش بهره وری و کاهش هزینه تولید در این زمینه از اهمیت بسیار برخوردار است و می طلبد که مورد توجه جدی قرار گیرد.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.