بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکههای اجتماعی
بازاریابی شبکههای اجتماعی – نویسنده : – ۱۴ آذر ۱۳۹۶۱۳ آذر ۱۳۹۶
تعیین بهترین زمان برای ارسال پست در تلگرام، اینستاگرام، توییتر و… برای موفقیت در بازاریابی کسبوکارتان از طریق شبکههای اجتماعی، بسیار حیاتی است. شما میتوانید از این اینفوگرافیک برای تدوین تقویم محتوایی و تنظیم زمان ارسال پستهایتان در شبکههای اجتماعی و پیامرسان تلگرام استفاده کنید.
مقاله مرتبط: آرشیو رویدادهای سال برای تقویم محتوایی
ساعت مطلوب برای بهاشتراکگذاشتن پستها در شبکههای اجتماعی و پیامرسان تلگرام ممکن است بسته به مخاطبان شما تغییر کند. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم برای ارزیابی شبکههای اجتماعی کسبوکارتان از ابزارهای تحلیل مانند Buffer، Cyfe، Keyhole، Klout و… استفاده کنید تا با توجه به اطلاعات جمعآوریشده، بتوانید برای انتخاب زمان مناسب ارسال پستهایتان هوشمندانهتر تصمیم بگیرید.
در این اینفوگرافیک بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در پیامرسان تلگرام و شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، پینترست، توییتر، لینکدین، فیسبوک، تامبلر، گوگلپلاس را مشاهده میکنید.
نظربازار; بستر تحقیقات بازار آنلاین
”تحقیقات بازار نیازی نیست“، آنهایی که امروز نیستند عاشق این استدلال بودند.
اطلاعات این اینفوگرافیک با توجه به «سلیقۀ مخاطبان ایرانی در استفاده از شبکههای اجتماعی و پیامرسانها» جمعآوری و منتشر شده است.
برچسب ها : اینستاگرام, اینفوگرافیک, تلگرام, توییتر
کسبوکار خود را رشد دهید…
راهکارهای اینتورک برای رشد کسبوکار شما
نیما شفیعزاده
یادمه که فعالیتم رو در حوزه وب، تقریباً از زمان دایلآپ شروع کردم. فعالیتم بهصورت حرفهای و جدی با «گودر» شروع شد و با «توییتر» ادامه پیدا کرد.
واقعیت اینه که من علاقه زیادی به بلندپروازی دارم و به نظر خودم نمیشه در هیچ کاری مثل کار دیجیتال مارکتینگ بلندپرواز بود.
درحال حاضر هم کارشناس دیجیتال مارکتینگ «نظربازار» هستم و از اینکه در نظربازار فعالیت میکنم خیلی خوشحالم.
نظرات بسته شده است.