Take a fresh look at your lifestyle.

قبل از ناپدید شدن سریع کالا را بخرید

فرمت تبلیغاتی (pre-roll)  چیزی است که بسیاری از تبلیغ کنندگان اخیرا درصدد تبلیغ میان برنامه ای از طریق آن برآمده اند. این در حالی است که بینندگان معمولا در صورت امکان از ویدئو های کوتاه فوق می گذرند.

اخیرا خرده فروش دنیای مد، YOOX، با همکاری گوگل و شرکت تبلیغاتیStink Studios، یک سری آگهی های تبلیغاتی غیرعادی را اکران کرد که به مصرف کنندگان تک شانس خرید تعداد محدودی از محصولات لوکس منحصر به فرد ترین مجموعه موجود را می دهد.

هر کدام از این آگهی های تبلیغاتی یک آیتم جذاب را به تصویر خواهد کشید که به سبک هایی خلاقانه نابود می شوند. برای مثال، چند ثانیه پس از نمایش یک جفت کفش پاشنه بلند Dolce and Gabbana قرمز، دیگر اثری از آنها را نمی توان یافت.

بیننده فقط ۱۵ ثانیه زمان برای کلیک کردن روی آیتم مورد نظر و نجات آن از نابودی در اختیار دارد. در صورت از دست دادن این فرصت طلایی و خرید فوری محصولات موجود، امکان تماشای مجدد این آگهی تبلیغاتی خریدنی یا پیدا کردن آن روی وب سایت YOOX فراهم نخواهد شد.

چنین آگهی های تبلیغاتی چشمگیری با کمک فناوری «RTA» به شکلی مؤثر و فوری دست به ارائه ویدئو های مختلف می زنند که این اقدام خود به معنای منحصر به فرد بودن هر یک از آنها است. آگهی های تبلیغاتی فوق تا اواسط ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ در ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، ژاپن و کره جنوبی اکران خواهند شد.     

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.