Take a fresh look at your lifestyle.

در انقلاب دیجیتال مارکتینگ چه اتفاقی خواهد افتاد

از زمانی که استراتژی‌های بازاریابی از رسانه‌های قدیمی مانند روزنامه، بیلبورد و تلویزیون به سمت دیجیتال مارکتینگ متمایل شده‌اند زمان زیادی نمی‌گذرد ولی در همین چند سال کوتاه اتفاقات زیادی در بازاریابی آنلاین افتاده است بصورتی که در همین اواخر روند فعالیت‌های بازاریابی به سمت شبکه‌های اجتماعی سوق زیادی داشته‌اند.

اما این تغییرات در بازاریابی آنلاین بسیار زیاد است، بطوری که در یکسال گذشته ایمیل مارکتینگ بیشترین اثربخشی را در تبدیل سرنخ‌ها (LEAD) به فروش داشته است.

بنابراین انقلاب دیجیتال مارکتینگ در سال آینده میلادی به این سمت خواهد رفت:

حکمرانی موبایل‌های هوشمند بر بازاریابی
همانطور که می‌دانید ضریب نفوذ کامپیوترها نزدیک به ۵۰% افت داشتند و از آنطرف ضریب نفوذ موبایل ۶ برابر شده است. لذا موبایل‌های هوشمند یکی از پرقدرت‌ترین رسانه‌ها برای بازاریابی محسوب می‌شوند بطوریکه احتملاً سهم تبلیغات در آن به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار برسد.

تبلیغات برپایه لوکیشن بهترین گزینه کسب و کارهای کوچک
برای مثال یک رستوران محلی یا گلفروشی به راحتی وارد حوزه بازاریابی و تبلیغات جامع می‌شوند بطوریکه با تبلیغات برپایه لوکیشن در محدوده سرویس‌دهی و مخاطبین خود اقدام به بازاریابی و تبلیغات می‌کنند.

ویدئو همچنان در صدر قدرتمندترین رسانه
اگر یک تصویر هزار جمله در خود دارد، یک ویدئو میلیون‌ها جمله را انتقال می‌دهد. تا سه سال آینده بیش از ۸۰ درصد ترافیک آنلاین را ویدئوها به خود اختصاص خواهند داد.
ویدئو علاوه بر اینکه بیش از ۳۵ درصد درگیری برای مخاطب ایجاد می‌کند از طرفی نیز پتانسیل وایرال شدن دارد.

تولید محتوای اختصاصی
مخاطبین شما از رنج‌های مختلف سنی، مناطق مختلف جغرافیایی و حتی با زبان و گویش متفاوت و تفاوت‌های دیگر هستند. لذا اقدام به تولید محتوای اختصاصی برای هر گروه از مخاطبین خود نمایید. طبق آمار نزدیک به ۸۰ درصد افرادی که مورد خطالب اینگونه محتوا قرار می‌گیرند به برند اعتماد بیشتری پیدا می‌کند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.