Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری نهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای در آبان ماه

نشست های سراسری فن بازارهای منطقه ای به صورت دوره ای و در راستای همکاری و هم افزایی بین این فن بازارها عموما در دو نوبت در سال برگزار می شود. در این نشست ها که نهمین دوره آن در یزد برگزار خواهد شد نمایندگانی از مرکز فن بازار ملی ایران واقع در پارک فناوری پردیس معاونت علمی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، ۱۶ فن بازار منطقه ای و همچنین فن بازار تخصصی صنعت گاز کشور حضور دارند.

محسن علی اکبریان دبیر فن بازار ملی ایران در توضیح بیشتر این نشست گفت: طی این رویداد آخرین وضعیت برنامه ها و فعالیت های فن بازارهای کشور بررسی شده و تجربیات حاصل از اقدامات انجام شده در راستای توسعه و رونق بازار فناوری کشور به اشتراک گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: بخشی از این نشست به اقدامات فن بازارهای منطقه ای و بیان تجربیات حاصل شده اختصاص دارد که این محورها شامل کمک به تجاری سازی فناوری و محصولات فناورانه، بازاریابی و فروش محصولات دانش بنیان و فناورانه، برگزاری تورهای فناوری و نشست های تبادل فناوری، تسهیل ورود اختراعات به بازاردارایی فکری، تکمیل بانک اطلاعات فناورانه استان و شناسایی و تأمین نیازهای فناوری است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.