Take a fresh look at your lifestyle.

راهنمای طراحی صفحه در افزایش فالوور اینستاگرام

برای اینکه از یک صفحه پویا و جذاب در اینستاگرام برخوردار باشید باید موارد متعددی را مورد نظر قرار دهید: از شناخت مخاطبین صفحه گرفته تا نوع نوشتن متن یا کپشن تا انتخاب نوع و ساختار عکس می‌تواند در بهبود صفحه اینستاگرام موثر باشد.

در این مطلب به نکات ساده‌ای اشاره می‌کنیم که تاثیر زیادی در اثربخشی صفحه اینستاگرام شخصی یا سازمانی شما دارد:
انتخاب طرح و ساختار بصری
اول از همه، طرح بصری خود را برای نمایش عکس مشخص کنید تا ساختار کلی صفحه اینستاگرام شما دارای گایدلاین مشخصی باشد.
برای مثال: ساده، مورب، شطرنجی، خطی یا ستونی یا پازل‌گونه هر کدام یک طرز تفکر و گایدلاین می‌تواند باشد.

بدین صورت بعد از انتخاب ساختار به حال و هوای رنگی صفحه خود فکر کنید که کدامیک از موارد زیر مدنظرتون هست :
شاد، سیاه و سفید ، روشن، گرمسیری، رنگی، مینیمال، سفید و یا غیره

تعهد به اجرای طرح و ساختار از انتخاب آنها مهم‌تر است و حتماً از آن پیروی کنید.







روند یکنواخت ایجاد نکنید
در صورتی که شما تک محصولی هستید، از درج پست‌های پشت سرهم با یک موضوع خودداری کنید و سعی کنید که روالی برای این کار داشته باشید و از محصولات حداقل در پست‌های یکی در میان استفاده کنید.

برش و حاشیه منظم
عکس‌های خود را مربع انتخاب کنید و برای برش (CROP) از یک نوع روش استفاده کنید و برش‌های متفاوت از کادر نداشته باشید و در صورتی که نیاز به حاشیه دارید از دو یا سه حاشیه منتخب برای تمام عکس‌های استفاده کنید.
استفاده از نور طبیعی در عکس‌ها از مهمترین راه‌های ایجاد جذابیت در عکاسی است و بهترین زمان برای عکاسی با نور طبیعی صبح و اواخر ظهر است.
همچنین استفاده از عکس با کیفیت را از اولویت‌های کاری خود قرار دهید، در غیر اینصورت از درج پست امتنا کنید!
در انتها نیز از چاشنی طنز غافل نشوید و خلاقانه کپشن بنویسید و از درج هشتگ بی‌ربط و زیاد در صفحه اینستاگرام خودداری کنید.




عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.