Take a fresh look at your lifestyle.

کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره خدمات رایانش ابری

پرسش: مدیر یک شرکت تولیدی هستم و چندی است که مدیر آی تی شرکت پیشنهاد استفاده از خدمات رایانش ابری را می دهد. به نظر شما رایانش ابری چه فوایدی دارد؟

پاسخ کارشناس: بی تردید استفاده از فناوری های نوین علمی می تواند رشد و توسعه شرکت شما را سریع تر فراهم کند. رایانش ابری باعث سهولت و سرعت در استفاده از منابع رایانشی مثل شبکه ها و سرورها و فضای ذخیره سازی و برنامه های کاربردی و سرویس های اینترنتی می شود.

شرکت شما با اتصال به شبکه رایانش ابری می تواند ثمرات خوبی را برای شما فراهم کند: نخستین مسئله کاهش هزینه سازمانی است، زیرا با استفاده از رایانش ابری شما نیاز به نیرو برای نصب و به روزرسانی نرم افزارنصب و مدیریت سرور های پست الکترونیکی یا مدیریت فایل یا پشتیبان گیری ندارید. همچنین شرکت شما نیاز ندارد که همواره برای پیشبرد کار، نرم افزارتخصصی بخرد، زیرا خدمات ابری به صورت منظم به روز می شوند و شما می توانید با استفاده از آخرین فناوری های نوین به رشد و توسعه شرکت فکر کنید. پیشنهاد مدیر  آی تی شرکت شما بسیار حرفه ای و تخصصی است.

شما الان در شرکت خود اگر از سرور تخصصی استفاده می کنید طبعا برای این سرور هزینه کردید و بخشی از فضای شرکت را به آن اختصاص دادید و قطعا یک نفر مسئول این سرور است، اما با استفاده از رایانش ابری شما نه نیازی به سرور دارید و نه نیروی اضافه برای حفظ و نگهداری و احتمالا تعمیرات. رایانش ابری به شما و کارکنان شما این امکان را می دهد که به  راحتی با دستگاه ها و کامپیوترهای مختلف به نرم افزارها و داده ها دسترسی داشته باشید. چون خدمات ابری مبتنی  بر مرورگر وب هستند و شما می توانید حتی با دستگاه های متحرک مانند تبلت  و گوشی  هوشمند نیز از آنها استفاده کنید.

بی تردید در سال های آینده شرکت ها با استفاده از فناوری های نوین از جمله رایانش ابری ضمن کاهش هزینه های سربار به رشد و توسعه کسب و کارخود سرعت می دهند و راه را برای ایجاد ارتباط با شبکه های جهانی و مراودات و معاملات جهانی در بستر وب فراهم می کنند. شما از همین امروز فرصت را غنیمت بشمارید و از خدمات رایانش ابری یکی از شرکت های ارائه کننده استفاده کنید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.