Take a fresh look at your lifestyle.

کسبو کار و بازاریابی با لینکدین

نحوه بازاریابی کسب‌وکار در لینکدین تا حدودی با شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام متفاوت است. در این شبکه اجتماعی، کسب‌وکارها به مشتریان دسترسی مستقیم دارند و می‌توانند با فراغت بیشتری مطالب خود را در معرض دید مخاطبان هدف قرار دهند.

همچنین با توجه به تفاوت مخاطبان لینکدین با سایر شبکه‌های اجتماعی، بنابراین برای موفقیت در لینکدین به یک رویکرد نوین و منطبق نیاز دارید. در این مطلب از وبلاگ آژانس بازاریابی دیجیتال دارت، ۱۲ ترفند بازاریابی برای رشد کسب‌وکار از طریق شبکه اجتماعی لینکدین با شما به اشتراک گذاشته شده است که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را از طریق لینکدین به رشدی قابل‌توجه و مقبول برسانید.

مشتریان و ارتباطات بالقوه و قابل هدف‌گیری را شناسایی کنید

هدف‌قرار دادن در لینکدین نمونه‌ای بی‌نظیر در دنیای دیجیتال است. کسب‌وکارهای کوچک می‌تواند به‌راحتی مشتریان خود را از طریق اطلاعاتی همچون نوع صنعت، اندازه شرکت و نقش‌های شغلی شناسایی کنند. برای مثال، اگر شما در حال فروش نرم‌افزارهای پشتیبانی مشتری به کسب‌وکارهای کوچک در ایران هستید، می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی خود را به‌گونه‌ای سازمان‌دهی کنید که فقط برای کسب‌وکارهای با کمتر از ۱۰۰ نفر کارمند در ایران به نمایش درآید. همچنین امکان شخصی‌سازی کردن تبلیغات برای نمایش صرف به مدیران این کسب‌وکارها نیز وجود دارد.

در رادار مشتریان باقی بمانید

بعد از پیدا کردن مشتریان خود در و بازاریابی با لینکدین باید این احساس را در آن‌ها به وجود بیاورید که شما و کسب‌وکارتان همیشه در لینکدین حضور دارید. این احساس را می‌توان از طریق آپدیت‌های استاتوس روزانه یا انتشار پست‌های وبلاگی هفتگی در لینکدین به مشتریان منتقل کرد. همیشه می‌توانید به‌صورت ماهیانه ایمیل‌هایی حاوی شرح ماوقع اتفاقات رویداده در ماه اخیر را برای مشتریان خود بفرستید و آن را در ریز کار قرار دهید.

علاوه بر این موارد، می‌توانید افراد را به‌صورت رایگان به یک وبینار یا گردهمایی دعوت کنید و یا لااقل بن‌های تخفیف در اختیارشان بگذارید. این کارهای به‌ظاهر ساده، نتایج خارق‌العاده‌ای برایتان در پی خواهد داشت. اگر مشتری بداند که شما در همه زمان‌ها حضور دارید، قطعا اعتمادش نسبت به کسب‌وکار شما دوچندان خواهد شد.

لیست ایمیل بازاریابی خود را افزایش دهید

پیشنهاد می‌کنیم که یک نامه پیش‌نویس در لینکدین آماده کرده و آن را به هرکسی که با شما کانکت می‌شود بفرستید و از او بخواهید به لیست ایمیل مارکتینگ شما ملحق شود. در ایمیل ارسالی به خاطر عدم شخصی‌سازی از مخاطب عذرخواهی کنید. لینکدین در حال حاضر اجازه ارسال پیام به ۵۰ نفر را می‌دهد. در پیام یا ایمیل ارسالی خود لینکی مستقیم برای ثبت‌نام در لیست ایمیل مارکتینگ قرار دهید. همچنین در ایمیل‌های خود به آن‌ها اعلام کنید که درازای ثبت‌نام، چه مزایایی را دریافت خواهند کرد.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.