Take a fresh look at your lifestyle.

جدید ترین آگهی تبلیغاتی HP در قالب یک داستان غم انگیز

جدید ترین آگهی تبلیغاتی HP در قالب یک داستان غم انگیز با تم بازگشت به مدرسه به رابطه میان یک پدر و دختر و البته یک چاپگر می پردازد.

این آگهی تبلیغاتی داستان دختری است که در آستانه رفتن به کلاس ششم قرار دارد. درحالی که او روز اول مدرسه از خواب بر می خیزد شاهد همه نشانه های یک کودک پیش دبستانی هستیم.

به گزارش  ام بی ای نیوز، پدر مخفیانه و سریع به چاپ عکس از طریق چاپگر«Sprocket » محصول HP می پردازد. این چاپگر کوچک می تواند فورا اقدام به چاپ عکس موجود در گوشی هوشمند و سُر دادن آن داخل ظرف نهار دانش آموز کند، اما حتی هنگام کشف آن وقت نهار، دختر عکس را به سرعت از دید دوستانش دور نگه می دارد. لحظه احساسی به شکلی اجتناب ناپذیر زمانی رخ می دهد که به محض ورود پدر به خانه، ظاهرا دختر همچنان او را نادیده می گیرد. پدر به اتاق دخترش می رود، به طور نوستالژیک یک کره شیشه ای برفی را بر می دارد، آشکارا احساس شکست می کند، اما در نهایت روی تختخواب عکس هایی را می بیند که یادآور همراهی پدر و دختر در روز اول مدرسه امسال و سال های گذشته هستند.

در این آگهی تبلیغاتی، HP  با یک داستان احساسی و نمایش رابطه عمیق میان پدر و مادر و فرزند مسیر خوب و موفق خود در سال جاری را ادامه می دهد. چنین اقدام خوبی شامل نقش مهم و هیجان انگیز یک محصول در قالب داستان می شود. در ادامه، این فیلم بهانه ای خوب برای گریه بچه ها در روز اول مدرسه نیز به حساب می آید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.