صفحه نخست



اخبار و مقالات

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–  روابط عمومی که گاهی اوقات با نام اختصاری PR نیز خوانده می‌شود از تکنیک‌هایی‌ست که به طور غیرمستقیم در مصرف‌کنندگان احتمالی، آگاهی، میل، ترجیح یا تقاضای خرید ایجاد می‌نماید. و در تعریفی دیگر،... ادامه متن


رویدادهای تبلیغاتی

کارگاه تخصصی توسعه شغلی و کارآفرینی خلاق

کارگاه تخصصی توسعه شغلی و کارآفرینی خلاق برای اولین بار در ایران تهران، دانشگاه علم و صنعت ایران- ۳۰ شهریورماه ۱۳۹۶ صدور گواهی های تخصصی توسط دانشگاه و موسسه افراد به منظور دستیابی به موفقیت می بایست به طور فزاینده ای به “کارآفرینی” بپردازند. تفکر و رفتار کا... ادامه متن


2016 - 1395