مرور رده
اخبار برندها
ایجاد هویت برند قوی با 7 ابزار کاربردی
ایجاد هویت برند قوی با 7 ابزار کاربردی
برند و برندسازی در حال تبدیل شدن به موضوعی فراگیر برای اکثر کسب و کارها است و برندسازی به ابزاری راهبردی برای استراتژیست های بازاریابی بدل شده است.…
در فرایند خرید چه چیزهایی از خود محصول برای مشتری مهم تر است؟
در فرایند خرید چه چیزهایی از خود محصول برای مشتری مهم تر است؟
اینکه مشتری در مراجعه به شما اعلام می کند، چه چیزی می خواهد، خیلی اهمیت ندارد؛ در واقع مشتری همواره به دنبال “یک چیز خاص” است.…
4 درس مهم که قبل از بازسازی برند خود باید یاد بگیرید (ریبرندینگ)
4 درس مهم که قبل از بازسازی برند خود باید یاد بگیرید (ریبرندینگ)
دلایل زیادی برای بازسازی برند وجود دارد؛ از به روز کردن لوگو و مدرن تر کردن سبک طراحی گرفته، تا بازتولید کسب وکار به منظور…
نمونه هایی از بهترین پستهای برندهای موفق در اینستاگرام
نمونه هایی از بهترین پستهای برندهای موفق در اینستاگرام
برخلاف چیزی که تصاویر دوستان شما نشان میدهد، اینستاگرام تنها یک شبکه اجتماعی برای نشان دادن تصاویر سلفی و غذاهای خوشمزه نیست.
در…
۴ اصل مهم در استراتژی بازاریابی
۴ اصل مهم در استراتژی بازاریابی
استراتژی کسب و کار در استراتژی بازاریابی خلاصه میشود. توانایی جذب مشتریان مناسب، تعیینکننده موفقیت در کسبوکار است.
شما مسئول هستید که تصمیمات استرتژیک…
چگونه می توانیم تیک آبی اینستاگرام را برای برند خود دریافت کنیم؟
چگونه می توانیم تیک آبی اینستاگرام را برای برند خود دریافت کنیم؟
ما همیشه به دنبال تایید شدن هستیم. همانطور که وقتی یک لباس جدید میخریم منتظریم تا دیگران استایل جدیمان را بپسندند و تایید…
۵ عامل اصلی در ساخت داستان برند
۵ عامل اصلی در ساخت داستان برند
داستان تصویر کاملی است از حقایق ، احساسات وتفاسیر ساخته شده ، به این معنی که قسمتی از داستان تان حتی توسط شما گفته نشده است. براى ساخت این تصویر ما ملزم به…
بررسی تاثیرگذاری CRM در تجربه مشتری و چگونگی استفاده از آن در بازاریابی
بررسی تاثیرگذاری CRM در تجربه مشتری و چگونگی استفاده از آن در بازاریابی
تمرکز بیش از اندازه بازاریابان بر تجربه مشتری باعث رانده شدن و فراموشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شده است.
CRMدر…
آشنایی با 3 نقش اصلی هویت برند و نقاط اثبات کننده در آن
آشنایی با 3 نقش اصلی هویت برند و نقاط اثبات کننده در آن
بیان روشن هویت برند و جایگاه برند به فرایند فرموله کردن استراتژی، شفافیت و استاندارد میبخشد. درنتیجه استراتژی نهایی اغلب موجزتر و…
10 مدل محتوایی در بازاریابی ویروسی و ویژگی های مشترک آنها
10 مدل محتوایی در بازاریابی ویروسی و ویژگی های مشترک آنها
یک ویروس را در نظر بگیرید. ویروس موجودی است که هر ثانیه تکثیر می شود و به تک تک سلول های بدن راه پیدا می کند. حالا همین ایده را در…