Take a fresh look at your lifestyle.

«اعتماد آفرینی» و «اعتماد بخشی» وظیفه روابط عمومی هاست

0


۰edbe576-eff2-4ebb-9585-1051bcf9f42d

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد با مدیر کل روابط عمومی بانک قوامین و مدیران همراه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارشپرتال تبلیغات کشور به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد؛ منصور شیخ الاسلامی-مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت- با دکتر حمید موفق مدیر روابط عمومی بانک قوامین درخصوص مسائل مهمی همچون تعالی، مسئولیت های اجتماعی و سرآمدی روابط عمومی ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

شیخ الاسلامی در این دیدار ضمن خوش آمد گویی با  ارائه گزارشی از فعالیت های جاری در روابط عمومی بانک مهر اقتصاد اظهار داشت: همکارانم در این اداره کل با تلاش های موجدانه خود توانستند ضمن تدوین استراتژی های راهبردی و برنامه های توسعه ای در راستای تحقق هر چه بهتر اهداف و ماموریت های بانک در افق سال ۱۳۹۵ اقدامات موثری به عمل آورند.

 

وی درخصوص برنامه های روابط عمومی بانک مهر اقتصاد به «روابط عمومی در نقطه فروش» اشاره داشت و افزود: به فضل الهی ما توانستیم بخشی از اهداف راهبردی روابط عمومی بانک مهر اقتصاد را بر اساس برنامه «توسعه نظام ارتباط با مشتریان و شناخت انتظارات آنان» پوشش دهیم و در طرح بکارگیری «همیاران روابط عمومی شعب» که چند سالی از اجرای آن می گذرد، علاوه بر مشارکت کارکنان در ارتباطات و اطلاع رسانی و نیز توسعه برند بانک، روابط عمومی در نقطه فروش بانک را توسعه دهیم.

 

شیخ الاسلامی با اشاره به نرم افزار جامع مدیریت عملکرد و بودجه روابط عمومی بانک مهر اقتصاد عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر روابط عمومی بانک با تدوین برنامه ها، استراتژی ها و مدیریت سیستماتیک در مسیر رشد قابل ملاحظه ای قرار گرفته به طوری که ما با اجرای نرم افزار جامع مدیریت عملکرد و بودجه روابط عمومی، تحول چشمگیری را در حوزه مدیریتی روابط عمومی بانک شاهد باشیم.

 

وی افزود: اعتماد آفرینی و اعتماد بخشی، وظیفه و مسئولیتی خطیر تر از سایر بخش ها است که ارتقاء وجهه حرفه ای نظام بانکی بر عهده روابط عمومی هاست، به طوری که روابط عمومی بانک باید نقش آینده نگری داشته باشد، شرایط آینده را بشناسد و برای مشکلاتی که احتمالاً امنیت بانک یا نظام بانکی را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چاره اندیشی کند.

 

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک در پایان با تعریف ویژگی­های روابط عمومی­های پویا افزود: تعامل نظامند با ذینفعان سازمان بگونه­ای که پاسخگوی نیازها و انتظارات آنها باشد می تواند تعریف جامع و کاملی از یک روابط عمومی پویا باشد که برای خود ماموریت، راهبرد، چشم­انداز و برنامه­ریزی سالانه تعریف و تمام فعالیتهایش در چارچوب یک نظام ساختار یافته و فرآیندهای تعریف شده اجرا می شود و همواره اقدامات و برنامه­ریزی­هایش را با پژوهش شروع و با تحقیق به پایان می ­رساند.

 

دکتر حمید موفق -مدیر روابط عمومی بانک قوامین- نیز در این دیدار ضمن تقدیر، تشکر و استقبال از برگزاری چنین دیدارهایی در حوزه مدیران روابط عمومی بانک ها اظهار داشت: روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با نیروهایی جوان و متخصص توانسته در جشنواره ها، کنفرانس ها و سمپوزیوم های تخصصی حوزه روابط عمومی موفقیت های چشمگیری کسب نماید.

 

وی همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد روابط عمومی در بانک قوامین خواستار تعالی جویی و تعالی گری، بعنوان دو ویژگی مهم یک نهاد متعالی شد و اظهار داشت: دستیابی به سرآمدی حاصل ترغیب و تشویق کارکنان و مدیران به سمت و سوی تعالی جویی و تعالی گری در مدیریت ارتباطات با مخاطبان و ذینفعان بیرونی و درونی است.

 

مدیران و کارشناسان روابط عمومی بانک قوامین و بانک مهر اقتصاد در این دیدار ضمن تشریح فعالیت ها و برنامه های جاری در ادارات روابط عمومی هر دو بانک با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

 

 bondage plastiqueкупить хороший видеорегистраторчехол Austinserengityсправка в спортивную секцию

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ