Take a fresh look at your lifestyle.

هدایای تبلیغاتی متفاوت برای مشتریان

0

پرتال تبلیغاتی کشور: به اوایل زمستان که نزدیک می‌شویم، شرکت‌ها کم کم به فکر سفارش‌دهی هدایای تبلیغاتی آخر سال می‌‌افتند. اولین گزینه هم، ایده تکراری “سر رسید” است! سر رسیدهایی که معمولا به فرزندان خردسال خانواده‌ها می‌رسند تا به جای خط‌خطی کردن دفتر خواهر و برادر بزرگترشان، از آن‌ها استفاده کنند!

در انتخاب هدایای تبلیغاتی باید سه ویژگی مهم را مد نظر قرار داد. اول این که مصرفی نباشند و هدیه گیرنده بتواند برای مدتی نسبتا طولانی از آن‌ها استفاده کند. دوم این که متفاوت باشند تا همین تمایز باعث شود که در خاطر بمانند. سوم این که برای مشتریان مختلف باید هدایای متفاوت در نظر گرفت.

 

QPic (1)

پیشنهاد می‌کنیم امسال هدایای تبلیغاتی را بر اساس ارزشی که هر مشتری برای شرکت شما ایجاد می‌کند، انتخاب کنید. به این صورت که آن‌ها را به پنج دسته VIP، پلاتینی، طلایی، نقره‌ای و برنزی تقسیم کنید. برای این کار می‌توانید از مدل‌هایی نظیر RFM کمک بگیرید؛ سپس نیازها و علایق هر طبقه را تحلیل کنید و ببینید دریافت چه هدیه‌ای باعث خوشحالی یا شگفت زدگی آن‌ها می‌شود. در مرحله بعد با توجه به محدودیت بودجه، از بالای لیست شروع به تهیه و ارسال هدیا کنید.

اگر بودجه‌تان خیلی محدود بود، به جای تهیه هدیه ارزان قیمت برای همه، هدایایی با قیمت مناسب برای یکی دو طبقه بالای لیست تهیه کنید و به طبقه‌های پایین‌تر هدیه ندهید. مشتری‌های ارزشمندتر باید متوجه بشوند که با بقیه فرق دارند.

برای انتخاب نوع هدیه هم پیشنهاد ما، محصولات حوزه فن‌آوری است. به مشتریان طبقه پایین‌تر می‌توانید فلش مموری با لوگوی شرکت هدیه بدهید، برای طبقات بالاتر، هدایایی نظیر قاب عکس دیجیتال، پاور بانک (باتری همراه برای شارژ دستگاه‌های دیجیتال مختلف)، هارد اکسترنال و پک‌های لوازم جانبی دیجیتال، هنوز تکراری نشده‌اند و شاید محصولات خلاقانه و متفاوت دیگری که از آنها بی اطلاع هستید…

 

نویسنده: خانم بیتا حمیدی ( مشاور تبلیغات شبکه IFILM و عضو ویژه تحریریه پرتال تبلیغاتی کشور )

 

QPicюристыреставрация паркета частный мастеркупить электрочайник в украиненакидка Great WallProline SG-990V

ارسال یک پاسخ