تبلیغات محیطی اصفهان به مباحث شهروندی اختصاص یافت
سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری کمیته فرهنگ شهروندی، تابلوهای تبلیغات محیطی شهر اصفهان را به یکی از مباحث شهروندی اختصاص داد .
کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، متولی اصلی تحقق فرهنگ شهروندی در جامعه شهری اصفهان و یکی از مراکز عمده ای است که به اشاعه آداب، اخلاق و سلوک اجتماعی در جامعه یاری می رساند و در تلاش است که به مردم شهر یادآور شود که اگر پایبند به اصول اخلاقی، رفتاری و اعتقادی باشیم، می توانیم در کنار هم در اصفهان، شهر زیبای خدا با آرامش خاطر زندگی کنیم.
از این رو طرح های پشت تابلوهای تبلیغات محیطی اصفهان به یکی از مباحث شهروندی با موضوع ” سر نخ را پیدا کنید “ اختصاص یافته است که در قالب طرح انتظاری به مدت پنج روز ذهن مخاطب را درگیر حدس زدن این موضوع می کند.
جملاتی که بر روی این طرح ها نوشته شده است در قالب موضوع بی محلی کردن به ریه ها، چشم و گوش، قدم زدن ذهن شهروندان را به خود مشغول می سازد که در دوره بعد به موضوع مدنظر اشاره خواهد شد.