Take a fresh look at your lifestyle.

نقد و بررسی کمپین تبلیغاتی تاپیس

0

 

رونمایی از برند تاپیس

این روزها اگر به دور و اطراف شهرهای بزرگ بیشتر دقت کرده باشید متوجه تابلوهای تبلیغاتی با عنوان تاپیس با پشت زمینه قرمزرنگ شده اید و این پراکندگی تابلوها در نقاط مختلف با یک رنگ و طرح بیانگر رونمایی از یک کمپین گسترده ، برند تاپیس می باشد.
اگر در طرح این تابلوهای تبلیغاتی دقت کرده باشید طرح یک ورق چیپس طراحی شده که یک سمت آن به رنگ قرمز درآمده و سمت دیگر آن هاله ای رنگ زرد یا همان رنگ چیپس نمایان است و قصد معرفی محصول تاپیس که درواقع همان چیپس می باشد را دارد.
در فاز دوم اجرای تاپیس، تابلوهای تبلیغاتی با پاکت های چیپس با طعم های مختلف آن اکران گردیده و همچنین در این باره مراسمی در غرفه برند برتر در محل تالار کوه سر مشهد برند تاپیس معرفی و رونمایی گردید.این کمپین متعلق به شرکت شهد پاک می باشد که با برند تاپیس محصولات خود را به بازار عرضه می کند.

 

نقد و بررسی کمپین تبلیغاتی تاپیس

قرمزی رنگ تابلوهای تبلیغاتی تاپیس چشم هر بیننده ای را ناخودآگاه به خود جلب می کند و همانطور که قبلا اشاره کرده بودیم فاز نخست این تابلوهای تبلیغاتی عنوان تاپیس را بر روی یک طرح ورق چیپس به یدک می کشد تا تداعی گر این کمپین در ذهن بیننده شود و به نوعی ذهن مخاطب را درگیر این طرح تبلیغاتی کند.
با این وجود طراحی کلمه تاپیس باعث برداشت القای اشتباه به مخاطب نسبت به خواندن این طرح می شود و بعنوان مثال این کلمه با تلفظ های مختلفی همچون تاپیکس،تاپی سی و تایپاس در ذهن مخاطب نقش می بندد.

تاپیس قرمز رنگی که درفاز نخست نظر بسیاری از مخاطبین از جمله صاحب نظران در این زمینه را به خود جلب کرده بود در زمان اجرای فاز دوم،صرف نظر از قوانین کمپین تبلیغاتی پیش رفته و گویا از رنگ قرمز خسته شده و یا بدنبال جذابیتی در این طرح می گردد به همین سبب تابلوهای که برروی آن چیپس تاپیس را معرفی کرده ،یکی در میان با پس زمینه صورتی و قرمز به اجرا درآورده است…!!

 

 

 

شاید صورتی بودن رنگ این بیلبوردها بخاطر رنگ جلد چیپس تاپیس باشد و چشیدن اوج لذت یک طعم را با رنگ تابلوهای تبلیغاتی اش به نمایش می گذارد و اگر بر این اساس پیش برود شاهد تابلوهای دیگر تاپیس با رنگ های سبز،سفید و آبی،بسته با رنگ بسته بندی های جلد تاپیس خواهیم بود…

 

 

 

 

و درنهایت اجرای تبلیغات تاپیس در قالب یک کمپین تبلیغاتی در نقاط مهم کشور بسیار اثر گذار و با نظم زمانی مشخصی اجرا گردید و انتخاب رنگ پس زمینه قرمز با طراحی ورق چیپس که بطور هوشمندانه صورت گرفته، نشان ازپویایی برند دارد مجله محیطی دات کام با نقد سازنده سعی در کمک به خلق آثار بهتر و اصیل تر درصنعت تبلیغات دارد.
best case for apple macbook air 11адвокаты харьковконтекстная реклама яндекс стоимостьдвери украинского производстватент Opelaskgrand.com

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ