Take a fresh look at your lifestyle.

نشنال جئوگرافیک برترین برند در شبکه‌های اجتماعی

0

نشنال جئوگرافیک National Geographic عنوان برترین برند در شبکه‌های اجتماعی را به خود اختصاص داد.
رشد در حوزه اینترنت در سال‌های اخیر بسیار وابسته به خلاقیت و رشد در شبکه‌های اجتماعی و ویدئوهای تحت وب بوده است.
طبق آمار بدست آمده در بازه اول آوریل تا پایان سپتامبر ۲۰۱۵ از تعداد لایک، کامنت، بازنشر و … در شبکه‌های اجتماعی، که توسط Shareable analyzed آنالیز شده است، نشان می‌دهد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته و از همین آمار ۵۴ درصد مربوط به رشد ویدئوها بوده‌ است.
نشنال جئوگرافیک برترین برند در شبکه‌های اجتماعی 4

نشنال جئوگرافیک برترین برند در شبکه‌های اجتماعی 3
در مجموع تمامی شبکه‌های اجتماعی نشنال جئوگرافیک با بیش از ۴۸۲ میلیون فعالیت مرتبط، برترین برند در جدول منتشرشده بوده‌است که بیش از ۸۰ میلیون از این فعالیت‌ها مربوط به طرفداران این برند در اینستاگرام است. ولی با تمام این آمارها رشد نشنال جئوگرافیک در انتشار ویدئوها تنها ۲ درصد برآورد شده است.
در عوض بیشترین فعالیت ویدئویی طرفداران برندها در شبکه‌های اجتماعی مربوط به بازفید BuzzFeed Food و BuzzFeed video بوده است که ۷۳ و ۷۸ درصد درگیری طرفداران با ویدئوهای این دو برند بوده است.

در جدول زیر ۳ برند از ۵ برند برتر مربوط به برندهای ورزشی است که NFL, NBA, و MLB بیشتر از ۲۴۰ میلیون تعامل در اینستاگرام را به خود اختصاص داده‌اند.
نشنال جئوگرافیک برترین برند در شبکه‌های اجتماعی 1
همانطور که مشاهده می‌شود قدرت اثربخشی در شبکه‌های اجتماعی به قدری زیاد خواهد بود که کسب‌و‌کارهای کوچکی که توان مالی تولید ویدئوهای گران قیمت در تلویزیون را ندارد، این امکان را می‌دهد تا از این پتانسیل با کمترین بودجه استفاده کنند.

نشنال جئوگرافیک برترین برند در شبکه‌های اجتماعی 5

продвижение сайтовpopular social networking sitesстатистика запросов в яндексезаповедники и национальные парки африкисамые дешевые туры на гоаgopro hero3 black silver

ارسال یک پاسخ