Take a fresh look at your lifestyle.

نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی ایران برگزار می شود

0

 

 

دکتر-ایمانی-خوشخو۱

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ از برگزاری نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی ایران در این دانشگاه خبر داد .
محمدحسین ایمانی خوشخو ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت برگزاری این کنفرانس ، گفت : هر کنفرانس و همایشی که جهاد دانشگاهی و دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می کند برای پاسخگویی به یکی از نیازهای فوری جامعه شکل گرفته است .
وی ادامه داد : در بحث تبلیغات محیطی یک آشفتگی در کشور وجود دارد که دلیل آن نبود یک برنامه مدون است . ما تبلیغات شهری را از چند بُعد باید بسنجیم که شامل ابعاد علمی، تجاری و فرهنگی می شود. اگر به این ۳ بُعد با هم توجه شود به تبلیغات محیطی سالم و هدفمند خواهیم رسید.
ایمانی تاکید کرد : تجربه نشان داده که در مقاطع زمانی مختلف تنها به یکی از این ابعاد بیشتر توجه شده است که این موضوع کارآیی تبلیغات محیطی را تحت تاثیر قرار داده است.
وی در رابطه با تبلیغات تجاری افزود : با غلبه بر تبلیغات تجاری، نگاه فرهنگی و علمی به حداقل می رسد. برگزاری کنفرانس‌هایی از این دست به دستگاه های متولی کمک می‌کند با آمادگی بیشتر به بحث تبلیغات پس از تحریم توجه کنند و چارچوب علمی برای آن تدوین کنند.
رییس دانشگاه علم و فرهنگ در ادامه گفت : در کلانشهری چون تهران که فرصت کمتری برای توجه به رسانه ها وجود دارد، با وجود تبلیغات محیطی، شهر به رسانه‌ای بزرگ تبدیل می‌شود. بنابراین می بایست یک موازنه علمی در نگاه به تبلیغات محیطی داشته باشیم.
رئیس شورای سیاستگذاری اولین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی نیز در این نشست ،عنوان کرد : تبلیغات از ویژگی های ورود به هزاره سوم و جهانی شدن است . در حال حاضر کل شهر تهران به یک کمپ تبلیغاتی تبدیل شده است و اجناس تبلیغاتی فراوانی در سطح شهرها دیده می‌شود که چنانچه تصفیه نشوند به یک معضل بزرگ تبدیل می گردند.
محمد مهدی اخویان ادامه داد : دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان اولین مرکز دانشگاهی به این عرصه ورود کرده است چراکه معتقدیم دانشگاه‌ها می‌توانند برای مشاوره و غربالگری تبلیغات محیطی به دستگاه‌های متولی کمک کنند.
رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه علم و فرهنگ با بیان اینکه تبلیغات، ذائقه شهروندان را تغییر می‌دهد، یاد آور شد : این کنفرانس برای بررسی علمی چالش‌های تبلیغات محیطی برگزار می‌شود.
اخویان با انتقاد از برخی تبلیغات محیطی که در تضاد با استراتژی کشور در زمینه حمایت از تولیدات داخلی هستند، اظهار داشت : شاید لازم باشد به تولیدکنندگان داخلی بسته‌های تشویقی در زمینه تبلیغات محیطی داده شود.
وی زندگی انسان امروز را دارای دو ساحت واقعی و مجازی عنوان کرد و گفت : توجه به بحث تبلیغات در فضای مجازی از اهمیت زیادی برخوردار است.
مهدی جعفریان دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی هم با اعلام اینکه کنفرانس مزبور در روز سه شنبه هفته جاری (سوم آذر) در سالن زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود، گفت: تعداد ۱۸۸ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی تبلیغات محیطی رسید که از این تعداد ۳۹ مقاله به عنوان مقاله پژوهشی و ۱۶ مقاله هم به عنوان مقاله مروری و ترویجی پذیرفته شدند. پذیرش حدود ۳۰ درصد کل مقالات ارسالی نشان‌دهنده سطح علمی مناسب این کنفرانس است.
وی در ادامه به دریافت مقاله از کلانشهرهایی چون تهران، شیراز، مشهد، یزد، تبریز، اهواز، اراک و کرج اشاره کرد.
نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران روز سه‌شنبه سوم آذرماه ۱۳۹۴ با حضور مدیران، پژوهشگران و فعالان عرصه تبلیغات در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.раскрутка сайтаles sextoys pour elle acheterobd2 купитьСтройматериалыпродажа складского комплексацена на медицинскую справку москва

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ