طراحی هویت بصری فستیوال عکاسی فوتوبوک گوتنبرگ سوئد
استودیو ماس، یک استودیو طراحی و تبلیغاتی است که در گوتنبرگ سوئد فعالیت دارد.
این استودیو مسئولیت طراحی هویت بصری فستیوال عکاسی گوتنبرگ ۲۰۱۵ سوئد را بر عهده داشته است. این پروژه شامل طراحی لوگو، پوستر، گرافیک محیطی نمایشگاه،فروشگاه کتاب، طراحی کتاب عکس و نیز وبسایت این فستیوال میباشد.
طراحی ساده و رنگ محور این هویت بصری از طرفی جذاب بوده و جلب توجه میکند و از طرفی یک حس کلاسیک و رسمی به فستیوال میبخشد که شایسته آن است. این فستیوال در سطح عکاسان حرفهای و برجسته سراسر دنیا در سوئد برگزار میگردد و تمامی جلوههای بصری آن دارای قالب رسمی و البته جذاب میباشند.
گرافیک محیطی فروشگاه کتاب این فستیوال عکس گویای خلاقیت استودیو ماس میباشد و سعی کردهاند با استفاده از المانهای طبیعی، حس نشاط بخشی را به بینندگان منتقل نمایند و فضای نمایشگاه را لذتبخشتر سازند.
قفسه کتابهایی که با گیاهان خانگی تزئین شده اند، حرکتی ست که میتوان گفت در طراحی گرافیک محیطیها مرسوم نیست و کمتر به چشم میخورد.
در این پروژه پوستر و بروشور فروشگاه کتاب به چشم میخورد که با قالب اصلی لوگوی این فستیوال تنظیم شده است و هیچگونه تکلفی در آن دیده نمیشود. بروشور این فروشگاه حاوی متنون سخنان هنرمندانیست که در این فستیوال شرکت کردند. بی تردید وبسایت این فستیوال را بدون دیدن تیتر آن میتوان از سایر وبسایتهای تشخیص داد و این به منحصربه فرد بودن هویت بصری برمیگردد.
در ادامه تصاویری از این فستیوال و هویت بصری آن را مشاهده مینمایید :
Fotobok Gbg 15