Take a fresh look at your lifestyle.

دوره‌ مدیریت موسسه ماهان و تبلیغات پیامکی انبوه

0

مدتی است که تبلیغات انبوهی به شکل پیامک از یکی از مراکز آموزشی حرفه‌ایی درزمینهٔ مدیریت به مخاطبین ارسال می‌گردد.
مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان یکی از مدعیان درزمینهٔ کاربردی دوره‌های MBA در ایران است و حتی در جلسات مشاوره اولیه به نکته اذعان دارند که مدرسان از کارآفرینان و مشغول در حوزه کسب‌وکار هستند. در جلسات مشاوره ادعا می‌گردد که دوره‌های MBA در موسسه ماهان دانش‌محور و کارگاهی است.

اما اتفاقی که پس‌ازاین جلسه مشاوره می‌افتد این است که مخاطب مورد هدف بمباران پیامکی این موسسه قرار می‌گیرد و از همه بدتر اینکه این پیامک‌ها بدون هیچ‌گونه محتوای بازاریابی و برای مخاطبینی ارسال می‌گردد که در رده‌های بالای کسب‌وکار مشغول هستند.

حال این سوال پیش می‌آید که موسسه‌ ماهان که خود در ارتباط با مخاطب بالقوه خود دچار اشتباه رفتار مارکتینگی می‌شود آیا می‌تواند با برگزاری دوره مدیریت کسب‌وکار به مشتریان خود خدمت کند؟
چطور ممکن است که موسسه ماهان از برترین مدرسان بازاریابی ،فروش و مدیریت بهره ببرد ولی حتی درزمینهٔ رفتار با مشتری بالقوه خود یک مشاوره کوتاه از آنان نگیرد و باعث آزرده‌خاطر شدن مخاطبی شود که روزی موسسه ماهان را جهت ارتقا دانستنی‌های کاربردی خود قرار داده است؟
دوره‌ مدیریت ماهان و تبلیغات پیامکی انبوه 1
نظر شما در مورد دریافت روزانه این پیامک چیست؟
«امروز بیاندیشیم که :
آیا نیرویی را آنقدر آموزش داده‌اید که بعد از شما بتواند مدیرعامل سازمانتان باشد؟»

تغییر نگرش مدیریت
ماهان، انتخاب لوکس مدیران

به نظر شما آیا انتخاب یک موسسه آموزشی به خاطر لوکس بودن، منافاتی با ماهیت آن ندارد. آیا برای تغییر نگرش یک مدیر ارسال پیامک‌های این‌چنینی ترغیب‌کننده است؟

۲۰۰۶ mazda mx-5 car coverуслуги юриста в киевеэтапы раскрутки сайтарекламный путевка на шри ланку ۲۰۱۵купить авто в германии с пробегом немецкиецена на видеорегистратор отзывы

ارسال یک پاسخ