Take a fresh look at your lifestyle.

کمپین الهامبخش نسکافه – همه چی با یه نسکافه شروع میشه؟ #elhambakhsh

0

الهامبخش شما چیست عنوان مسابقۀ محتوا‌محور برند نستله Nestle برای محصول نسکافه Nescafe در ایران است که با بستر شبکه‌های اجتماعی شروع شده است.

کمپین الهامبخش نسکافه #elhambakhsh در ادامه روی آوردن برندها در استفاده از شبکه‌های اجتماعی در حوزه برندینگ است که منجر به کمپینی شده است تا مخاطبین با ارسال عکس، ویدئو و حتی یک جمله کوتاه با ایده الهام بخش بودن در مسابقه شرکت کنند.
مسابقه الهام بخش نسکافه - همه چی با یک نسکافه شروع میشه ؟
مسلماً کمپین الهامبخش نسکافه اولین مورد در این زمینه نیست و تا به حال برندهای زیادی در ایران از این روش استفاده کرده‌اند اما ایراداتی که در کمپین‌های قبلی بوده است گویا همچنان در حال تکرار است!

در اولین مورد اینکه آمارها در ایران نشان می‌دهد که عمده فعالیت‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران از طریق تلفن همراه است؛ در صورتیکه عمده تبلیغات کمپین الهامبخش نسکافه ایران در فضای اینترنت بوده و همچنین بستر اصلی کمپین در سایت elhambakhsh.nescafe.ir این برند است. البته نکته مثبت در سایت کمپین نستله این است که امکان اشتراک‌گذاری محتوای کاربران مهیا شده است.

دومین مورد اینکه در کمپین الهامبخش نسکافه هشتگ مناسب #الهامبخش #elhambakhsh انتخاب شده است ولی حتی از آن در پست‌های صفحه رسمی نسکافه ایران در اینستاگرام استفاده نشده است! کافی‌ست هشتگ #الهامبخش یا #elhambakhsh را در شبکه اجتماعی همچون اینستاگرام جستجو کنید تا عدم موفقیت کمپین نستله را در آن ببینید.

موفقیت یک کمپین آنلاین در امکان استفاده راحت از آن و همه‌گیر شدنش است، که عموماً در ایران این نطفه پس از ایده‌پردازی خفه می‌شود
و تازه اینجاست که دست‌اندرکارن پس از استقبال کم مخاطب به این فکر می‌افتند که باید در بستر ایجاد شده تغییراتی ایجاد کنند تا سهولت استفاده کاربران مهیا شود.

микрофон на компьютерпродвижение игрового сайтаЕгерьвосхождение на соколкупить часы женские наручныеЧехлы

ارسال یک پاسخ