نقش مهم روابط عمومي درجريان سازي خبري و داستان سازي براي موزه ها
دكتر محمود محمديان، مدرس تبليغات مي گويد: روابط عمومي كه ذهن كسب و كار نداشته باشد، نميتواند در موفقيت سازمان نقش داشته باشد. چرا ما نبايد براي موزههاي خود داستان تعريف كنيم؟ موزههاي ما از داستانهاي مختلف پر است. داستانهايي كه حتي تعداد كمي از متخصصان موزههاي ما از آن اطلاع دارند. روابط عمومي ميتواند در جريان سازي خبري و داستان سازي نقش مهمي داشته باشد. روابط عمومي بايد اين اخبار را به شبكههاي سراسري انتقال دهد .
نظرات بسته شده است.