Take a fresh look at your lifestyle.

آیا می دانستید : اعتمادسازی

مارکتینگ نیوز-آیا می دانستید ساده‌ترین راه ساختن اعتماد آن است که بر سر وعده‌های خود بایستید و مسائل را پیچیده نکنید تا برای مشتری قابل‌درک باشد؟

در ارتباطات‌تان صادقانه عمل کنید و مختصر سخن‌گویی کنید. این به شما کمک خواهد کرد که انتظارات مشتریانتان را مدیریت کنید. خلاصه‌ای از جزئیات ارتباط تمام مشتری‌هایتان را نزد خود نگه‌دارید تا بتوانید هنگام مکالمه با آنها تا آنجا که مقدور است شخصی و مطابق نیازشان صحبت کنید. شنیدن و درک باز‌خورد مشتریان بسیار حیاتی است.

توجه به نیازهای مشتری و برآورده کردن آنها منتج به تنظیم دقیق استراتژی‌های آینده و ایجاد پیشنهاد‌های نو در جهت خدمت‌رسانی به مشتریان و درنهایت باعث پیشرفت کسب‌و‌کار شما می‌شود. در واکنش به بازخورد مشتریان اقدام معنی‌داری نشان دهید (نه اینکه فقط سخن بگویید!) با این رفتار به مشتریان شما ثابت می‌شود که حرفشان شنیده و نیازشان درک شده است.

منبع: روزنامه فرصت امروز

фитнес центр братиславскаятуры в карелию май 2015caricature artist in nycпрограмма сафари для посещаемостиинтернет для продвижения бренд и трендденьги в долг ишиммо путешествие по сафари в африкенгоронгороаруша паркденьги в долг самаре срочноПолучение выписки с ЕГР о ФЛП и юридичиском лицетовары для дома заказатьдизайн ванная комната фототехнология продвижение бренда b2bкаркасный дом под бруссайт визитка цена москвавосхождение на эльбрус видеофасовочно-упаковочное оборудованиеподбор слов в гуглетуры в словакию ценыcar cover porsche 911 scвидеорегистраторы для автомобиля отзывы

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.