Take a fresh look at your lifestyle.

بهره برداری ظرفیت های تبلیغات محیطی در مترو

0

 

سازمان-فرهنگی-تفریحی-اصفهان

مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت : فضای مترو، ظرفیت مناسبی برای تبلیغات محیطی فرهنگ شهروندی دارد .

علی اکبر بقایی درخصوص ظرفیت ایجاد شده برای تبلیغات فرهنگی و شهروندی با افتتاح فاز نخست خط یک قطار شهری اصفهان اظهار کرد: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در سال‌های اخیر از لحاظ تبلیغات محیطی به یک بلوغ تبلیغاتی دست یافته و موضوعات متنوع و متعددی را در این زمینه پوشش می‌دهد.

وی افزود : این سازمان از ایجاد ظرفیت‌های جدید تبلیغات محیطی در شهر استقبال می‌کند و چنانچه این ظرفیت برای تبلیغات محیطی در اختیار ما گذاشته شود، با توجه به سازه‌های تعبیه شده حتما برنامه‌ریزی لازم را انجام خواهیم داد .
مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در اتاق فکر این سازمان، آخرین اتفاقاتی که در عرصه رسانه رخ داده است، رصد می‌شود، تصریح کرد: فضای مترو، فضایی عمومی است که موضوعات متنوع‌تری را می‌توان در آن فعال کرد.
بقایی در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص چگونگی بهره‌برداری از ظرفیت‌های ایجاد شده در متروی اصفهان، باید اتفاقات جهانی را رصد کرد و با مقایسه نسبت به ظرفیت متروی اصفهان، ارزیابی کنیم که کدام‌یک قابل انجام است و با آنچه ما در اختیار داریم هم‌خوانی دارد و سپس بهترین گزینه‌ها را انتخاب کرد.incase perforated case for macbook pro 13продажа конфиската в харьковеdrift stealthcar radio for 2006 nissan altimaфлеш память usb купитьцена на гопро 3

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ