Take a fresh look at your lifestyle.

آیا شما به طور تصادفی روابط عمومی می کنید؟

0

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دریو مکللان- بر اساس نظر انجمن روابط عمومی امریکا، تعریف روابط عمومی یک «فرآیند ارتباطی استراتژیک است که منافع مشترک میان سازمان و عموم خود می سازد.»


تعبیر من از این تعریف این است که روابط عمومی هر ارتباطاتی است که هم ارسال کننده و هم دریافت کننده را منتفع می کند.


در زندگی امروز، روابط عمومی رسانه را به دست آورده است. به کلام دیگر، شما پوشش را نمی خرید. من پیشنهاد نمی کنم که روابط عمومی رایگان است، فقط اینکه شما جایی را که در آن تبلیغات می کنید را نمی خرید.


وقتی اکثر مردم عبارت روابط عمومی را می شنوند، آنها فکر می کنند مقصود روابط رسانه ای است. کار کردن با رسانه سنتی برای نوشتن یک داستان درباره سازمان شما قطعا یکی از جنبه های روابط عمومی است، اما این تنها بخشی از تصویر است. من حدس می زنم که اگر شما به طور تصادفی در روابط عمومیافتاده اید، شما آن را درک نمی کنید.


بسیاری بحث می کنند که ساخت جوامع رسانه اجتماعی، به یک مشتری کمک می کند که از بحران یا ساخت رویدادها پیشگیری کند و این کارها تکنیک های روابط عمومی هستند. آیا می بینید؟ شما پایین مسیر روابط عمومی را آغاز کرده اید. چرا سعی نمی کنید که تکنیک های کمتر شایع را که بیشتر تاثیرگذار هستند را آزمون کنید؟


• وبلاگ نویسان اغلب بیشتر قابل دسترس تر از خبرنگاران سنتی هستند و ممکن است برای کمک به تعریف داستان شما گشاده تر باشند. یک ابزار عالی برای شناسایی وبلاگرهایی که عناوین شما را پوشش می دهند، سایت www.alltop.com است.


به یاد داشته باشید که صدها وبلاگ نویس پیچ هایی را هر روزه دریافت می کنند، بنابراین تکلیف خودتان را انجام دهید. در حالت ایده آل، شما زمانی را برای دریافت آنچه محتوای آنها پیشتر می گوید قبل از اینکه آنها بدانند، دارید. وبلاگ نویسان توجه افرادی را که با گفتگوهایی که آنها داشته اند به خود جلب می کنند، بنابراین به بخش نظرات بروید و ارزش افزایی کنید.


اگر شما همه آن را انجام دهید، شما دقیقا می دانید که کدام وبلاگ ها بهترین ها و مناسب ترین ها برای چیزی هستند که شما آن را انجام می دهید. آنها خوشحال خواهند شد که از شما بشنوند زیرا شما وقت آنها را تلف نمی کنید.


• انجام یک مطالعه برند: به یاد داشته باشید که روابط عمومی منافع مخاطبان شما را به اندازه خود شما ارج می نهد. چرخش روابط عمومی برای اندیشه رهبری این است که شما آنچه را که می دانید به اشتراک می گذارید. شناسایی چیزی که مخاطبان شما واقعا به دانستن آن نیاز دارند و سرمایه گذاری بر دریافت اطلاعات برای آنها یکی از وظایف روابط عمومی است.


سپس آن را از بالای پشت بام شلیک کنید و به خارج از راه خودتان بروید تا مطمئن شوید که هیچ کسی که چیزی از این دانش برداشت می کند درباره چیزی که شما آموزش داده اید صحبت می کند.


کلید این تاکتیک این است که شما اطلاعات را ذخیره نکنید. کاملا بی پروا آنها را با ملاحظات مورد نظر به افراد بدهید. چیز زیبا این است که به زودی زیبایی کار شما نمایان می شود و شرکت شما به عنوان نهادی شناخته می شود که در طول مسیر کارش به دیگران کل فرآیند را اعلام می کند. به زودی شما برندی برای سازمان خود می سازید که:


الف: جویای اطلاعات هر ساله است.
ب. هرساله اطلاعاتش را به اشتراک می گذارد.


چه کسی نمی خواهد که کسب و کار خود را با شرکتی انجام دهد که این ترکیب را ارائه می دهد؟ علاوه بر این شما می توانید با این کار به شدت نظر رسانه ها را به کارهای خودتان جلب کنید.


به خاطر داشته باشید که راز سس روابط عمومی همین دو اصل است. در ادامه شما به دیگران کمک می کنید، چه آن دیگران یک خبرنگار است یا یک عضو از مخاطبان هدف، توجه بیشتری که شما برای سازمان خودتان بدست می آورید فراتر از همه اینها به شما کمک می کند که فعالیت های خودتان را در واحد روابط عمومی نمایش دهید.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 


поведенческие факторы продвижение сайтаמזגני רכב תיקוןseo for webбеспроводные видеодомофоны ценаукладка ламината на фанеру видеоcar cover reviews philippinesавтошины в украине

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ