Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات قابل نوشیدن از کوکاکولا زیرو Coca-Cola Zero

0

کوکاکولا زیرو همیشه تلاش کرده است تا طعم خاص و ویژه خود را در تبلیغات به یاد مخاطب بیاورد، اما در جدیدترین کمپین بازاریابی کوکاکولا تمرکز روی صدایی است که از نوشیدن آن در ذهن می‌ماند.

ایده خلاقانه این کمپین بازاریابی به این شکل است که در زمان پخش آگهی تلویزیونی یا مشاهدۀ پوستر دیجیتال، مخاطب می‌تواند با استفاده از تلفن همراه خود و اپلیکیش شازم Shazem صدای آگهی در حال پخش را دریافت کند تا زمانی که لیوان موجود در اپلیکیشنن پر از نوشابه کوکاکولا زیرو شود.
سپس اگر مخاطب با گوشی خود به شکل یک نی یا لیوان برخورد کند و تمام نوشیدنی آن را بنوشد، کوکاکولا یک کوپن دریافت نوشیدنی رایگان به وی هدیه می‌دهد.
coke-zero-drinkable-gameday
این ایده به شکل یک بیلبورد نیز طراحی شده بود که مخاطبان می‌توانستند نوشیدنی موجود در شیشۀ روی بیلبورد را بنوشند!
coke-zero-billboard-968x544
برای اینکه با این ایده خلاقانه بیشتر آشنا شوید بهتر است ویدئوی معرفی کمپین را ببینید:

как вылечить коньюктивитзавод сип панелиgode doubleязыковые курсы спбкаталог растенийподарки оптомЕгерь-54 EG-54.03DM

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ