گفتگویی صمیمی و خاص با پرویز درگی، معلم بازاریابی ایران
پرویز درگی متولد تابستان 1345ویزیتوردیروز و معلم امروز بازاریابی ایران است. وی مدرس دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی امیر کبیر،دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی است. مدیر مسئول آموزشگاه بازارسازان ، مدیر مسئول انتشارات بازاریابی و مجلات توسعه مهندسی بازار و بازاریاب بازارساز است. ایشان مدیرعامل گره TMBA و همچنین نویسنده نزدیک به 50 کتاب در حوزهی بازاریابی، عضو هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی و نایب رئیس انجمن علمی مدیریت اجرایی ایران، رئیس کمیته استاندارد سازی تحقیقات بازاریابی کشور میباشد. او مشاور بنگاههای اقتصادی بزرگ ایران است. این معلم پرکار که معروف به استاد عالم عامل عاشق است به صورت مرتب در صدا و سیما برنامههایی برای علاقهمندان به حوزهی بازاریابی دارد.به همین بهانه در یک گفتگوی صمیمی در مورد فروش و راهکارهای آن از ایشان پرسیدیم که از شما دعوت می کنیم با ما در این نوشته همراه باشید.
آقای دکتر ممنون که وقت خودتون رو در اختیار خوانندگان سایت بازاریاب برتر قرار دادید. آقای دکتر به نظر می رسد در فضای کسب وکار کشور بازاریابی معادل فروش شناخته می شود، در حالی که می دانیم این درست نیست، فروش و بازاریابی چه تفاوتی با هم دارند؟
مصطفی پورمرتضوی | بازاریاب برتر
نظرات بسته شده است.