صدور مجوز تبلیغ کالا بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی
معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران از صدور مجوز تبلیغات کالاها بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد .
به گزارش محیطی دات کام ، هادی صادقی ، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت : هر تبلیغی را که وزارت ارشاد مجوز دهد، شهرداری بعد از تأیید وزارت ارشاد اجازه نصب میدهد تا در معرض دید عموم قرار گیرد.
وی درخصوص تبلیغ کالاهای خارجی در تهران اظهار داشت : میزان تبلیغ کالاهای خارجی بسیار کم است.
معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه در صدا و سیما و جراید، تبلیغ کالای خارجی صورت میگیرد، گفت: برخی از شرکتهای خارجی معتقدند که چون در داخل تهران مونتاژ میشوند، داخلی هستند ،درحالی که این طور نیست.
صادقی ضمن تأکید بر تولید کالای داخلی باکیفیت ، افزود : ضامن تبلیغ کالاهای خارجی شهرداری تهران نیست، هر تبلیغی را که وزارت ارشاد مجوز دهد، شهرداری بعد از تأیید وزارت ارشاد اجازه نصب میدهد تا در معرض دید عموم قرار گیرد و ما فقط اجازه میدهیم تبلیغ روی سازه نصب شود، بقیه کارها برعهده وزارت ارشاد است.
وی خاطر نشان کرد : ممنوعیت در تبلیغ کالای خارجی وجود ندارد، اما اولویت با کالای داخلی است.
معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود : در سطح شهر تهران ۳۳۳ بیلبورد تبلیغاتی و ۳۹۷ عرشه پل و ۵۰۱ پرتابل، ۸۸ استند، ۹۳ پانل دیواری، ۲۲۵ لوکال بنر، ۴ نمایشگر و ۵ ماکت حجمی وجود دارد که در سال ۱۳۹۳ از میان ۱۱۲۶ طرح بررسی شده، ۸۵۶ طرح داخلی و ۲۷۰ طرح خارجی پس از تایید از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران، در سطح شهر تهران اکران شدند.