Take a fresh look at your lifestyle.

پنج گام برای موفقیت در اندازه‌گیری ROI رسانه‌های اجتماعی

پنج گام برای موفقیت در اندازه‌گیری ROI رسانه‌های اجتماعی

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌هاارزش داشتن یک استراتژی رسانه‌های اجتماعی درک کرده‌اند و بسیاری از شرکت‌ها منابع بیشتر و بیشتری را در این استراتژی صرف می‌کنند. در گذشته ارسال مقاله‌های جالب و دنبال کردن معیارهای خوب کافی بود، اما در حال حاضر نیاز است که پول بیشتری برای آن صرف شود.

اندازه‌گیری بازدهی سرمایه رسانه‌های اجتماعی

متاسفانه محاسبه این عدد کاملا سخت است، علاوه بر این‌که وقت‌گیر است، تمرکز بر روی این‌که چقدر باید روی شهرت برند و ارتباطات (به جای فروش) صرف کنید کمی غیرطبیعی است. با این حال می‌توان آن را انجام داد، یکی از مشاوران بازاریابی دیجیتال به نام شین بارکر مقاله مفصلی با چند ایده در این مورد دارد، در زیر تعدادی از این ایده‌ها را بیان می‌کنیم.
مصطفی پورمرتضوی | بازاریاب برترрадиаторы дизайнерские купитьпоездка в танзаниюprivate party caricatureтанзания сезон дождейwedding cocktail hours sketchзаявление на получение займа ссудытур сафари в африку ценазаявление анкета на получение кредита сбербанк образецкредитная карта альфа банка ۶۰ днейкредитные карты без поручителейпутевка в болгарию на ۳ дняоптовая продажа посудыcaricature how to drawagricultural translationстроительство домов по канадской технологииоберонles sextoys pour luiкупить экшн камеру goprosun protection film car windowsСковороды с керамическим покрытием

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.