Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات روند بازسازی برند نایک

0


شاید امروزه نام و علامت آدیداس برای کسی نا آشنا نباشد . نام و علامتی که هر کسی را ناخداگاه بیاد ورزش می اندازد اما اینکه این علامت و نام چه مفهومی دارد و از کجا آمده برای اکثر ما سوال است نام آدیداس امروزه نه فقط برای ورزشکاران و علاقمندان به ورزش بلکه برای اشخاص دیگر به عنوان استاندارد کیفیت لباس و تجهیزات ورزشی شناخته می شود.
برند نایک تبلیغات محیطی زیبایی را از روند بازسازی برندش که در پنج مرحله صورت گرفته را در استرالیا به نمایش گذاشته است و در واقع میخواهد نشان دهد برند نایک یک برند مستحکم است که می‌تواند نشانه کیفیت و برتری کالا و حتی ضمانت کارهای بعدی او شود.نشان دادن روند بازسازی برند نایک برداشت خریدار را از این برند بهببود می بخشد و مشوق‌هایی چون ارائه گارانتی و ضمانت کیفیت کالا کمک زیادی به استحکام برند می‌کند. برای داشتن برندهای قوی و مستحکم، تمام نشانه‌ها و علائم باید بتوانند خریدار را جذب کرده و برای او برانگیزنده باشند.

آژانس تبلیغاتی:استرالیا، آمریکا، سیدنی
کارگردان اجرایی خلاق: Josh Moore
کارگردان خلاقیت:Chad McKenzie
کپی رایتر:Heather Sheen, Josh Moore
مدیران هنری: Heather Sheen, Josh Moore

برند های معروف نایک

نایک محصولاتش را علاوه بر برند خودش تحت برندهای نایک گلف (Nike Golf)، نایک پرو (Nike Pro)، نایک+ (Nike+)، ایر جوردن (Air Jordan)، نایک اسکیت بوردینگ (Nike Skateboarding) و زیر مجموعه هایش شامل کول هان (Cole Haan)، هورلی اینترنشنال (Hurley International)، آمبرو (Umbro) و کانورس (Converse) به فروش می رساند. نایک همچنین از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۸ برند باور هاکی(Bauer Hockey)(که بعدها نایک باور Nike Bauer نامیده شد) را در مالکیت داشت. نایک علاوه بر تولید لباس ها و تجهیزات ورزشی دارای فروشگاه های خرده فروشی تحت برند نایک تاون (Niketown) است. نایک اسپانسری تعداد زیادی از ورزشکاران و تیم های ورزشی در سراسر دنیا را با علائم های تجاری Swoosh(برند نایک) و “Just do it” به عهده دارد.

панели для домабиорезонансное обследованиеspeck case for macbook pro retina reviewcar seat cover tescoфорум интернет специалистовсвіт аэросувениры в болгарииоптимальный видеорегистратор

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ