Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی تبلیغات خدمات الکترونیک بانک‌ها: یک مفهوم، چندین بیان!

0

با فراگیرشدن ابزارهای الکترونیکی و اینترنت، شرکت‌های تجاری نبز دست به کار شدند و برای جذب بیشتر مشتریان از این ابزارها استفاده کردند. از جمله این شرکت‌ها، مؤسسات مالی هستند. آن‌ها با ایجاد اپلیکیشن‌ها و بسترهای تحت وب، سعی بر راحت‌‌‌‌‌‌ تر کردن اقدامات بانکی و مالی مشتریان خود دارند.
حال این مؤسسات مالی برای به نمایش درآوردن خدمات الکترونیک و امکانات خود در یک زمان و به چندین شکل دست به کار شدند!

بانک رفاه، انصار، کشاورزی و آینده ازجمله این بانک‌ها هستند. این مؤسسات با بهره‌گیری از مفهوم الکترونیک بودن، بیلبورهای تبلیغاتی خود را به نمایش درآوردند.
اما موضوع این است که هرچند در ماه تابستان که اکثر مسافرت‌ها اتفاق می افتد، شاید زمان مناسبی برای اینگونه تبلیغات باشد، اما نزدیکی مفهوم این تبلیغات، باعث می‌شود مخاطب در تشخیص اینکه کدام تبلیغ مربوط به کدام بانک است دچار اشتباه شود.

از طرف دیگر هم، نوعی رقابت تقلیدگونه را در ذهن تداعی می‌کند. بانک انصار با نشان‌دادن جایگزینی ابزارهای الکترونیک سعی دارد تا مفهوم بانکداری الکترونیک را میان مردم جا بیندازد.
بانک رفاه یک گام جلوتر رفته و سعی کرده تا نشان دهد برای راه‌اندازی بانکداری الکترونیک چه کارهایی انجام می‌شود. این تبلیغات نشان‌دهنده تلاش نیروی‌های متخصص را که در اجرایی‌شدن هرچه بهتر خدمات الکترونیک بانک‌هاست.
بانک کشاورزی نیز با بهره‌گیری از مفاهیم سادگی، آب، سرعت و راحتی، شعار (مثل آب خوردن) را انتخاب کرده است. در واقع با استفاده از تصویر یک موبایل قصد دارد تا اپلیکیشن بانکی خود را معرفی کند.
درحالی‌که بانک آینده با استفاده از کلمه «با» مفهوم «بانکداری الکترونیکی» را معرفی می‌کند.
FullSizeRender
IMG_1357
3ro4hr5xndehals0tfzo (1)
0220232913-galleries-thumb1 (1)
هریک از این مؤسسات مالی و بانکی سعی دارند که علاوه‌بر معرفی خدمات الکترونیک خود، بر متمایز‌بودن چگونگی ارائه این خدمات نیز تأکید می‌کنند.

орел каркасные домабиомедис ценаlingerie cherAdultэтапы раскрутки сайтасколько стоит путевка шри ланкаsv-autoReconyx HC600

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ