Take a fresh look at your lifestyle.

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۲: همه صفحه‌ها باید با ۳ کلیک در دسترس باشند.

0

 :         .

 

تست‌های کاربردپذیری قانون ۳ کلیک را حسابی به چالش می‌کشند. و این برخلاف این عقیده رایج است که اگر کسی نتواند اطلاعاتی را که می‌خواهد با سه کلیک در وب سایت شما پیدا کند، وب‌سایتتان را ترک می‌کنند. در واقع، تعداد کلیک‌های ضروری نه روی رضایت کاربر تاثیر دارد و نه روی نرخ موفقیت شما. درست است، کلیک‌های کمتر کاربر را خوشحال‌تر نمی‌کند و لزوما معنی سریع‌تر هم ندارد.

 

نکته با ارزش سهولت مسیریابی و ثبات اطلاعات مفید در مسیر کاربر است. واقعیت این است که اگر خودتان کاری نکنید که کاربرها راجع به کلیک‌ها فکر کنند، برایشان مهم نیست که چند بار بیشتر کلیک کنند.

 

مطالعاتی که قانون ۳ کلیک را به چالش می‌کشند:

 

 

  • تست‌های کاربردپذیری بعدی در UIE نشان دادند که تعداد کلیک نقش کلیدی در کاربردپذیری بازی نمی‌کند، بلکه نام گذاری صحیح و خوب لینک‌ها با اطلاعات مفید است.- از لینکولن اعتماد به نفس می‌گیریم

 

  • یک توصیه عملی این است که قانون ۳ کلیک را با ۱ کلیک عوض کنید: «هرکلیک یا رفتار تعاملی، باید کاربر را به هدفش نزدیک‌تر کند» قانون شکنی: قانون ۳ کلیک

 

مطالعه بیشتر:

 

افکار دیوید هامیل درباره اینکه چرا قانون  ۳ کلیک بی معنی است: شمارش کلیک‌ها را متوقف کنید

مقاله‌ای از CX partners درباره این قانون: عدد ۳، عدد جادویی  نیست

необлагаемыйпродвижение сайта в google и yandexполарсип в санкт петербургепродвижение сайта в сетишагомер характеристикикак доехать до деснянского суда3g камера купитьсколько стоит укладка фанеры на полBugatticansonic fdv-606 s

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ