نکاتی در بهینه سازی محتوا برای چندین کانال انتشار متفاوت
اشتراکگذاری محتوا در رسانههای اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حتما میدانید که تغییر شکل محتوا و مناسب سازی آن برای هر شبکه اجتماعی چه مقدار زیادی از متخصص تولید محتوا زمان میگیرد. برای اینکه زمان تلف نشود، متخصصین مخاطبانشان را تشویق میکنند تا محتوای آنها را به اشتراک بگذارند. اما نکاتی وجود دارد که بدون رعایت آنها، این پروسه صورت نخواهد گرفت:
– مطمئن شوید که دکمههای مربوط به اشتراک گذاری در رسانههای اجتماعی، زیر پستهای شما وجود دارد و در دید و دسترس است. در غیر این صورت بیشک مخاطبانتان هم به فکر اشتراکگذاری نخواهند افتاد.
– از Call-to-Action ها بهره برده و مخاطبان خود را تشویق کنید که وارد حسابهای کاربری شما در شبکههای اجتماعی شوند. حتی میتوانید روی Call-to-Action های خود از آنها بخواهید تا نظرات و پیشنهاداتشان را در فیسبوک یا توئیتر به اشتراک بگذارند تا شما هم بتوانید از آنها بهره ببرید.
– اگر در مورد یکی از شبکههای اجتماعی مطلب نگارش میکنید، بد نیست درنظر داشته باشید که میتوانید مخاطبان خود را تشویق کنید تا پا به حساب کاربری شما در همان شبکه اجتماعی گذاشته و نظراتشان را به اشتراک بگذارند.
نظرات بسته شده است.