۳ نمونه استراتژی لینک سازی موفق
لینکسازی (Link Building) به تنهایی برای افرادی که در حوزه وب فعالیت ندارند، عبارت عجیبی به نظر میآید. لینکها مانند خیابانهایی هستند که در میان صفحات وب کشیده شدهاند. همین تعریف ساده سبب میشود که راحتتر درک کنید که به خیابانهای بیشتری نیاز دارید تا وبسایت شما بهتر دیده شود.
در ادامه به سه استراتژی لینکسازی اشاره میکنیم که بواسطه آنها میتوانید تعداد خیابانهای خود را سریعتر افزایش دهید.
۱- مشتریهای خود را به خودتان لینک کنید: بیشک برای شرکت در یک رویداد به وبسایت آن مراجعه کردهاید و اسپانسرهای آنها را دیدهاید و بعضا برای شما جذاب بوده که دقیقا در چه حوزهای به فعالیت میپردازند. دقیقا این اسپانسرها برای خود یک خیابان ایجاد کردهاند تا افراد بیشتری وارد وبسایت آنها شوند.
۲- ساخت یک وبلاگ برای کمپانی، افزایش میزان ارزش آن به واسطه محتوا مفید: این روش بسیار مرسوم است و اکثر شرکتهای شناخته شده دنیا از این روش برای لینکسازی خود از این روش بهره میبرند. وبلاگهایی که مطالب تازه و نوین دارند به صورت خیلی نامحسوس میتوانند هزاران خیابان را از خود عبور دهند و سبب افزایش لینکها شوند.
۳- تولید محتوایی که قدرت ویروسی شدن و اشتراک گذاری را در خود داشته باشند: بیشک محتوایی که در آن خلاقیت به کار رفته و با خود نوآوری به همراه دارد، سبب میشود که افراد بیشتر درگیر آن شوند و نهایتا محتوا تولید شده با این خصوصیات سریعا ویروسی شود.