3 تکنیک برای حضور در بازارهای پر رقیب
بازارها به لحاظ میزان رقابت گونههای مختلفی تقسیم میشود بعضی بازارها بکر هستند و رقابتی در آنها نیست، این نوع ابزارها معمولا برای محصولات جدید و با تکنولوژی انحصاری وجود دارند مثلا بازار عینک گوگل که هنوز رقیب جدی ندارد. ولی بعضی محصولات دیگری نیز وجود دارند که کاملا برعکس هستند و بازار به اصلاح در رقابت کامل است.
این نوع بازارها ( بازارهای پر رقیب ) معمولا برای محصولاتی با تکنولوژی عمومی شده و دارای تقاضای بالا از سوی مصرفکنندهها شکل میگیرند و همین سهولت ارائه محصول و تقاضای زیاد باعث جاذبه اقتصادی زیاد و ورود رقبای زیاد میشود.
مصطفی پورمرتضوی | بازاریاب برتر
نظرات بسته شده است.