Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی یک کمپین تبلیغات کلیکی سه ماهه برای یک برند لوکس

از زمان روی کار آمدن تبلیغات آنلاین و همچنین شیوه‌های متنوع بازاریابی آنلاین، خیلی از برندهایی که در زمینه تولید و عرضه کالای لوکس به فعالیت می‌پرداختند، به این راهکارها رو آورده‌اند. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب روی یک کمپین تبلیغاتی لوکس کرده و کلیت آن را با شما به اشتراک بگذاریم:

اهداف این برند در تبلیغات PPC:

این تیم که در زمینه عرضه کالای لوکس به فعالیت می‌پردازد، قبلا کمپین‌های نمایش بنر و PPC بسیاری راه‌اندازی کرده بود. ولی در این کمپین‌ها یک سری مشکلات اساسی مشهود بودند و به همین دلیل خود این فروشگاه آنلاین تصمیم گرفت تا روی بهینه سازی کمپین‌های کلیکی بعدی خو تمرکز کند. هدف اصلی از بهینه‌سازی کمپین‌هایش این بود که درآمدش افزایش یافته و از طرفی بازگشت درآمد از تبلیغاتش افزایش یابد.

تکنیک‌های بهینه‌سازی:

  • راه‌اندازی چندین کمپین موازی با هدفمندی‌های متفاوت.
  • بهینه‌سازی بودجه با استفاده از انتخاب صحیح هدفمندی‌های مناسب آنها.
  • بهره‌وری از امکان هدفمندی بر اساس سیستم عامل (تمرکز روی سیستم عامل‌های iOS و OS X)

نتایجی که در سه ماه اول این کمپین تبلیغاتی حاصل شدند:

  • دست‌یابی به ۱۷۱ مخاطب که CPL هر کدام برابر با حدود ۲۸ دلار شد.
  • حدود ۵ هزار دلار هزینه صرف این کمپین‌ها شد و در کنارش درآمدی برابر با ۱۶ هزار دلار حاصل گشت.
  • بازگشت سرمایه این کسب‌وکار ۷۲% افزایش یافت.

школа йоги волжскаяальтеза турMalmo escortкак разблокировать банковскую карту альфа банкаparty caricaturist in new yorkбесплатные кредитные карты онлайнкак оплатить кредит в альфа банкепарк нгоронгоротуры на майские в туниссколько стоит путешествие в танзаниюкуплю посуду оптом россиятур выходного дня харьков август ۲۰۱۵caricature how to drawзагранпаспорта харьковбыстровозводимые каркасные дома проектыстоимость оптимизации сайтагарнитура телефонg maiсопровождение веб сайтааренда земельного участкагорящий тур мальдивыкакой самый хороший видеорегистратор

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.