بررسی یک کمپین تبلیغات کلیکی سه ماهه برای یک برند لوکس
از زمان روی کار آمدن تبلیغات آنلاین و همچنین شیوههای متنوع بازاریابی آنلاین، خیلی از برندهایی که در زمینه تولید و عرضه کالای لوکس به فعالیت میپرداختند، به این راهکارها رو آوردهاند. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب روی یک کمپین تبلیغاتی لوکس کرده و کلیت آن را با شما به اشتراک بگذاریم:
اهداف این برند در تبلیغات PPC:
این تیم که در زمینه عرضه کالای لوکس به فعالیت میپردازد، قبلا کمپینهای نمایش بنر و PPC بسیاری راهاندازی کرده بود. ولی در این کمپینها یک سری مشکلات اساسی مشهود بودند و به همین دلیل خود این فروشگاه آنلاین تصمیم گرفت تا روی بهینه سازی کمپینهای کلیکی بعدی خو تمرکز کند. هدف اصلی از بهینهسازی کمپینهایش این بود که درآمدش افزایش یافته و از طرفی بازگشت درآمد از تبلیغاتش افزایش یابد.
تکنیکهای بهینهسازی:
- راهاندازی چندین کمپین موازی با هدفمندیهای متفاوت.
- بهینهسازی بودجه با استفاده از انتخاب صحیح هدفمندیهای مناسب آنها.
- بهرهوری از امکان هدفمندی بر اساس سیستم عامل (تمرکز روی سیستم عاملهای iOS و OS X)
نتایجی که در سه ماه اول این کمپین تبلیغاتی حاصل شدند:
- دستیابی به ۱۷۱ مخاطب که CPL هر کدام برابر با حدود ۲۸ دلار شد.
- حدود ۵ هزار دلار هزینه صرف این کمپینها شد و در کنارش درآمدی برابر با ۱۶ هزار دلار حاصل گشت.
- بازگشت سرمایه این کسبوکار ۷۲% افزایش یافت.
نظرات بسته شده است.