تبلیغات موسسه پیشگیری از آسیب اجتماعیPreventable
هر چند اکثر مشکلات اجتماعی انواعی تکراری در طول نسلهای مختلف هستند، اما چنانکه مشاهده میشود برخی از این انواع در برخی نسل ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است و حتی برخی انواع این آسیب ها در نسل های بعدی زاده شدهاند. از سوی دیگر از آنجایی که یکسری علل غالب در هر جامعه وجود دارند که نسبت به سایر علل اهمیت بیشتری در بروز آسیبها دارند، هر چند از انواع متمایز آسیبها سخن میرود، اما عمدتا همپوشیهایی بین آنها دیده میشود.
مسئله مربوط به آسیب های اجتماعی از دیرباز در جامعه بشری مورد توجه اندیشمندان بوده است ، از همین رو موسسه پیشگیری از آسیب اجتماعیPreventable ،تبلیغات محیطی زیبا و جالب توجه ای را بصورت ساده و زیبا طراحی کرده است به گونه ای که بروی یک پارچه نوشته شده «احتمالا امروز شما انتظار غرق شدن را ندارید» و در کنار این تبلیغات محیطی خلاقانه ،عینک آفتابی و صندل و کیف گذاشته شده و اشاره به شخصی دارد که برای شنا در آب رفته و جهت پیشگیری از غرق شدن این پیام را گذاشته است تا کسانی که به داخل آب می روند اصول ایمنی را رعایت کنند و مدت زمان طولانی در آب نمانند.
آژانس تبلیغاتی: Wasserman + Partners, کانادا, ونکوور
مدیر خلاقیت: Liam Greenlaw
کارگردان هنری: Kyle Scotland
عکاس: Stewart Whelan