Take a fresh look at your lifestyle.

اجرای طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» در فصول مختلف

0


شهردار تهران با حضور در جلسه نظارت ستادی سازمان زیباسازی شهرداری عنوان کرد : طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» باید ۳ بار در سال و در فصول مختلف برگزار شود .

قالیباف با اشاره به اینکه سهم ۸تا ۱۵ درصدی تبلیغات فرهنگی برای سازه‌های تبلیغاتی شهر پیش‌بینی شده است ،افزود : این طرح از کارهای زیبا، خلاقانه و قابل‌تقدیری بود که در شهر تهران انجام شد و افکار عمومی در داخل و خارج از کشور راهی جز تأیید آن نداشتند.

طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار شد. در جریان برگزاری این طرح بیش از ۱۵۰۰سازه تبلیغاتی شهر تهران با اکران ۷۰۰ اثر هنری برجسته ایرانی و خارجی چهره‌ای هنری به شهر تهران داده بودند . اجرای این طرح باعث توجه جدی رسانه‌های داخلی و خارجی و همچنین هنرمندان و جامعه شناسان بسیاری شده بود و بسیاری از شهروندان نیز از اجرای این طرح ابراز رضایت کردند.

محمدباقر قالیباف ضمن تقدیر از عوامل اجرای طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» اظهار داشت : مجموعه سازمان زیباسازی در چند سال گذشته، مرحله به مرحله سیر تکاملی خود را طی کرده و امروز نیز این روند شتاب مناسب تری نسبت به گذشته گرفته است . وی افزود : این طرح از کارهای زیبا ، خلاقانه و قابل‌تقدیری بود که در شهر تهران انجام گرفت. از این جهت از همه کسانی که نسبت به مطالعه و اجرای این کار اقدام کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

شهردار تهران همچنین گفت : البته نمی‌خواهیم بگوییم که این کار کاملا به‌صورت بی‌عیب و نقص اجرا شد اما آن چیزی که قطعی و مشخص بود، این‌ است که افکار عمومی در داخل و خارج از کشور برای این موضوع راهی جز تأیید و تسلیم نداشتند .

 ------قالیباف تأکید کرد : این کار با تغییر در نگرش انجام شد . ما در شهرداری تهران در بسیاری از اقدامات خود تنها به پول، وقت و امکانات نیاز نداریم بلکه بیش از هر چیز به تغییر در نگرش‌ها نیازمندیم . وی همچنین با تأکید بر اینکه سازمان زیباسازی می‌تواند نقش کلیدی و مؤثری در نما و معماری شهر بگذارد ، تصریح کرد : شهروندان یک شهر در عین اینکه سازندگان شهر هستند، باید بدانند خانه‌ها و کالبد شهر نیز انسان‌های این شهر را می‌سازند .

جمال کامیاب هم با اشاره به اجرای این طرح گفت : این طرح به‌صورت کامل‌تر در آینده نیز به اجرا درخواهد آمد . مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از دبیرخانه‌ای دائمی و کمیته‌ای متشکل از هنرمندان برجسته کشور خبر داده تا اجرای این طرح در آینده به‌صورت کامل‌تر و با لحاظ رویکردهای نوین برگزار شود.

کامیاب همچنین با اشاره به اینکه این طرح در سال اول اجرا مسلما مشکلاتی نیز داشت، اظهار داشت : در دوره‌های بعدی اجرای این طرح با توجه به بازخوردها و دیدگاه‌های به‌دست آمده ، اصلاح شده و به شکل بهتری به اجرا در خواهد آمد.

به گفته کامیاب، سازمان زیباسازی شهر تهران قول و قرارهای حقوقی با شرکت‌های تبلیغاتی دارد که برای اجرای چنین طرحی باید رضایت آنها نیز به‌منظور در اختیار گرفتن تابلوهای تبلیغاتی در نظر گرفته شود . مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین از مناسبت‌های مذهبی مختلف در ایام سال نام برد و افزود : بخشی از سهم فرهنگی تابلوهای تبلیغاتی به مناسبت‌های مذهبی اختصاص دارد که قطعا باید اجرا شود . از این‌رو مقرر شده است تا براساس پیشنهاد دبیرخانه شکل و نحوه برگزاری این طرح مشخص شود .

сделать самому визиткизаявление на выдачу кредита сбербанкплатная раскрутка сайтовэкскурси¤ на килиманджаро стоимостьзайм до зарплаты онлайн на картутур турци¤ май ۲۰۱۵туры на май ۲۰۱۵ годатур оператор по танзаниитуры в болгарию из днепропетровска ۲۰۱۵адвокат наследство киевформирования репутациирасширение семантического ядранадежные каркасные домастоимость создания сайта визитки москвасамый лучший курс евро в москвеles pompes a penis acheterкупить корейский видеорегистраторпагода в харьковетурагенства харьковасправка из психоневрологического диспансера спб

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ