بهترین صفحات فرود: یک نمونه موفق با نرخ تبدیل بالا
Conversionlab یکی از تیمهای متخصصی است که فقط در حوزه طراحی صفحات فرود به فعالیت میپردازد و تمام هدف آن افزایش میزان نرخ تبدیل (Conversion Rate) صفحات فرود مشتریانش به حساب میآید. در ادامه نگاهی به صفحه فرود یکی از کمپینهای تبلیغاتی خود Conversionlab میاندازیم که به اندازه کافی نرخ تبدیل ایجاد میکند.
در این صفحه فرود دو المان جالب وجود دارد که به شدت در نرخ تبدیل آن تاثیر میگذارند:
۱- دکمه فراخوان (Call-to-Action) این صفحه فرود، محتوای بسیار تاثرگذاری با خود به همراه دارد و دقیقا عمل مورد نظر Conversionlab را به مخاطب القا میکند.
۲- یکی دیگر از مواردی که برای این صفحه فرود نرخ تبدیل دستوپا میکند، فرمی است که در ناحیه سمت راست قرار گرفته و سبب میشود که مخاطب با دادن اطلاعات خود، ارتباط خود را با Conversionlab آغاز کند.