Take a fresh look at your lifestyle.

یک مثال اقتصادی در استفاده از صفحه فرود

0

نمودار زیر یک مثالیه از این که استفاده از صفحه فرود چه تاثیر روی CPA شما میزاره.

CPA یا همون Cost Per Acquisition/action مقدار هزینه ایه که شما دادین تا یک کاربر عملی که شما خواستین رو انجام بده.

2314

منبع: Google، Omniture  (آمار ها جهانی هستند در ایران اعداد متفاوت خواهند بود)

بهینه سازی صفحات فرود دریچه نرخ تبدیل رو بازتر می کنه

همونطور که توی جدول بالا دیدین با مدیریت صحیح بودجه روی بخش های مختلف هزینه CPA رو پایین و پایین تر میارین. بهینه سازی صفحه

فرود تاثیر بسیار بالایی روی بازگشت سرمایه شما یا همون ROI داره. بهینه سازی صفحه فرود مزیت های زیر رو برای شما داره:

– سدهای جلوی راه مشتری ها رو برمیدارین: شما با اصلاحاتی که انجام می دین می تونین بفهمین چه چیزی از جذب کاربرها و

مشترین بالقوه جلوگیری می کنه و اونها رو از بین ببرین.

– مشتریهاتون رو بفهمین: با تست کردن صفحه فرودتون، متوجه می شین رفتار کاربرتون چجوریه و با توجه به رفتار اونها صفحتون

رو اصلاح کنین.

این یه سوالی که از همه تیم های پرکار بازاریابی شنیده میشه، اما جوابش کاملاً با بازگشت سرمایه یا همون ROI داده میشه. ترافیکی که با

پرداخت پول روی صفحه فرودتون میارین نظر خیلی از بازیابا رو به خودش جلب می کنه اونم به این خاطره که نتیجه ای قابل و هزینه ای

مشخص و قابل پیشبینی داره. با این حال، این قابل پیشبینی بودن یک جورایی هم خوب نیست چون هر کاری بکنین نتیجه همون که هست می

مونه.

اگر صفحه فرود شما نرخ تبدیل ۱۰% داره، با زیاد کردن ترافیک از اینی که هست بهتر نمیشه. یعنی اگر به جای ۱۰۰ نفر ۱۰۰۰ نفر

بیان توی این صفحه نرخ تبدیل در خوشبینانه ترین حالت باز هم ۱۰% می مونه (اگر کم تر نشه، چون معمولاً حجم بالای ترافیک کیفیت

کمتری داره!) حالا اگر شما بیاین و روی افزایش نرخ تبدیلتون سرمایه گذاری کنین و اون رو به ۱۲% ارتقا بدین، هزینه ای که کردین فقط

یک بار بدون بازده میشه اما مزیتش تا آخز کمپین تبلیغاتیه شما می مونه. یعنی چی؟ بیاین با یه مثال بررسی کنیم این قضیه رو:

سرمایه گذاری روی ترافیک:

– بودجه تبلیغات کلیکی (CPC): 1 میلیون تومان در ماه

– تعداد بازدیدکننده: ۱۰۰۰ نفر

– ارزشی که هر نرخ تبدیل برای شما داره: ۲۰ هزار تومان

– نرخ تبدیل: ۱۰%

توی این حالت شما ۱۰۰ نفر رو جذب می کنین بر اساس نرخ تبدیلتون. با حساب این که هر Conversion برای شما ۲۰ هزار تومان

ارزش میاورد پس شما  ۲ میلیون تومان بدست بدست میارین و در مجموع ۱ میلیون تومان سود کرده اید.

سرمایه گذاری روی ترافیک + بهینه سازی صفحه فرود

حالا در نظر بگیرین که یک مقدار بودجه ای رو هم به بهینه سازی صفحه فرودتون اختصاص دادین و با این کار نرخ تبدیلتون رو افزایش

دادین.

– بودجه تبلیغات کلیکی (CPC): 1 میلیون تومان در ماه
– بهینه سازی نرخ تبدیل صفحه فرود: ۴۰۰ هزار تومان
– تعداد بازدیدکننده: ۱۰۰۰ نفر
– ارزشی که هر نرخ تبدیل برای شما داره: ۲۰ هزار تومان
– نرخ تبدیل: ۱۲%

در این حالت شما ۱۲۰ نفر رو جذب می کنین که با در نظر گرفتن این قضیه که هر Conversion برای شما ۲۰ هزار تومان ارزش دارد

پس شما ۲میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بدست میارین و در مجموع ۱ میلیون تومان سود می کنید.

الان این دوتا یکی نیستن؟

نه. خب توی ماه اول یکی هستن. هر دوتا توی ماه اول برای شما ۱ میلیون تومان سود آوری دارن اما نرخ تبدیل ثابت می مونه و ماه دوم

شما به جای ۱ میلییون تومان ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان سود آوری خواهین داشت. به این ترتیب شما با یک بار بهینه سازی ۴۰% در

ROI (بازگشت سرمایه) افزایش داشته اید.

детский фитнес волжскаяиспания в мае пляжный отдыхпромо сайтбизнес план кредитного брокера скачатьparty caricatures in new yorkсафари в африку ценыкредитные карты банк возрождениесрочно нужны деньги в долг 15000кредитная карта платинум альфа банкденьги в долг под расписку в тольяттиios приложениясубсидия на оплату коммунальных услуг украинапродвижение сайта цена москвапродвижение сайта яндекссип–панелисамостоятельное продвижение интернет магазинагорящий путевка в турцию на двоихобщество защиты прав потребителей киеввидеорегистраторы новинки 2016 годакупити квадроциклcommander les preservatifs a bon marcheмедицинская справка 001-гс/у

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ