وقتی نمایشگاه کتاب در وبسایت دیجی کالا برگزار میشود!
این روزها تب خرید کتاب به واسطه برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بسیار داغ است. اقشار مختلف جامعه از نقاط مختلف کشور و حتی جهان به این نمایشگاه آمده تا بروزترین رویداد کتاب خاورمیانه را از دست ندهند. البته رفتن به این نمایشگاه به دلیل ازدحام و استقبال زیاد مردم مخصوصا اگر مثل این روزها هوا در حال گرم شدن باشد بدون دردسر نخواهد بود. اینجاست که دیجیکالا با طراحی یک کمپین هوشمندانه نمایشگاه کتاب را در محل وبسایت خود و روی لپ تاپ، تبلت و یا موبایل شما آورده تا با خیال راحت امکان خرید کلیه کتابهای موجود را با ۲۵% تخفیف داشته باشید.
این کمپین در دسته تبلیغات رویداد محور (Event-Based Advertisement) قرار گرفته و بدین وسیله دیجیکالا از تهدیدی که میتوانست در مدت برگزاری نمایشگاه فروش دستهبندی کتابش را پایین بیاورد یه فرصت ساخته و فروش خود را در کنار نرخ تبدیلش (Conversion Rate) بالا برده و بعد از راه اندازی کمپین افتتاح بخش فروش کتب در دیجیکالا در هفته کتاب خوانی، برای بار دوم و این بار در جشنواره کتاب تهران برای این دستهبندی بازارگرمی خوبی راه انداخته است.
ناگفته نماند که بنرهای خوب و به خصوص صفحه فرود بی نقص این کمپین که در بستر کلیکی و تبلیغات ثابت بر روی وبسایتها فعال است نیز تاثیر بسیار بالایی در موفقیت آن داشته، که در ادامه قابل مشاهده هستند:
بنرهای تبلیغاتی این کمپین:
نظرات بسته شده است.