Take a fresh look at your lifestyle.

کنفرانس مدیریت تبلیغات

نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات
05 خرداد ماه 1394

درباره کنفرانس:

این کنفرانس به دنبال به اشتراک  گذاری دانش کارامد و اثربخش ارتباطات بازاریابی است. در اینجا، مباحث تئوری و کلیشه اي  تبلیغات مطرح نمی شود بلکه درباره جزئیات، واقعیت ارتباطات بازاریابی، اقدامات پشت پرده، مثال های واقعی از ایران و جهان، از زمان احساس نیاز سازمان به ارتباطات بازاریابی تا اجرا، ارائه آن به مشتری و دریافت بازخورد و ارزیابی اثربخشی این ارتباطات، با هم صحبت خواهیم کرد. ما یک ارتباط دو سویه اثربخش درخصوص دانش تبلیغات در یک روز زیبای بهاری (نماد تازگی، شروع دوباره و دوستانه) خواهیم داشت..
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، متولی برگزاری این کنفرانس است و به عنوان یکی از متولیان اصلی آموزش بازاریابی در ایران، به اشتراک گذاری دانش دست اندرکاران حرفه ای این صنعت را، یکی از ماموریت های اصلی خود می داند.
این کنفرانس، فرصت مناسبی برای ملاقات و تعامل نیروهای تازه نفس بازار کار (دانشجویان)، سازمان ها و شرکت ها، آژانس های مشاوره و تبلیغات، برای آشنایی و ایجاد همکاری های اثربخش در آینده است.
شروع فرآیند از احساس نیاز یک سازمان ایرانی به کمپین ارتباطات بازاریابی با مثال واقعی
شیوه تهیه بریف سازمان برای آژانس تبلیغاتی
معیارهای انتخاب آژانس تبلیغاتی با توجه به نیاز سازمان
فرآیندکار آژانس از زمان دریافت بریف تا مرحله پیش از اجرای کمپین براساس یک نمونه واقعی ایرانی
فرآیند اجرای ارتباطات بازاریابی (انتخاب رسانه، ترکیب رسانه، خرید رسانه و پیاده سازی و مدیریت کمپین براساس بودجه، دوره عمر محصول، هدف از تبلیغات و …) براساس یک نمونه واقعی ایرانی
دریافت بازخورد مشتریان، ارزیابی اثربخشی کمپین، زمان مناسب برای ارزیابی اثربخشی، شیوه های ارزیابی اثربخشی با ذکر نمونه واقعی ایرانی
در نیمه دوم روز اول کنفرانس، در خصوص برخی از مباحث  ارتباطات بازاریابی اثربخش نامبرده در ذیل، که در بازار امروز کمتر به آنها پرداخت شده است، صحبت خواهیم کرد:
بررسی و تحلیل کمپین های برتر خارجی
تحقیقات بازار برای تدوین کمپین ارتباطات بازاریابی
بسته بندی، آخرین تبلیغ کننده محصول در نقطه فروش، ارزیابی و تحلیل نمونه های واقعی اجرا شده در ایران / جهان
ارتباطات بازاریابی در نقطه فروش، ارزیابی و تحلیل نمونه های واقعی اجرا شده در ایران / جهان
برگزاری وقایع، براساس عملکرد، ارزیابی و تحلیل نمونه های واقعی اجرا شده در ایران / جهان
شبکه های اجتماعی، براساس عملکرد، ارزیابی و تحلیل نمونه های واقعی اجرا شده در ایران / جهان
مسئولیت اجتماعی، براساس عملکرد، ارزیابی و تحلیل نمونه های واقعی اجرا شده در ایران / جهان
حمایت مالی (sponsorship)، براساس عملکرد، ارزیابی و تحلیل نمونه های واقعی اجرا شده در ایران / جهان
اینفوگرافیک
تبلیغات واقعیت افزوده (Augmented Reality)
در انتها، با حضور ارائه دهندگان کنفرانس، پنل پرسش و پاسخ جامعی خواهیم داشت.

محورهای کنفرانس :

ارتباطات بازاریابی یکپارچه
کمپین های تبلیغاتی
مدیریت برنامه های تبلیغاتی(اهداف، پیام، رسانه،بودجه و ارزیابی)
رفتار مصرف کننده و تبلیغات(جامعه شناسی و روانشناسی تبلیغات)
تبلیغات الکترونیکی
ایده پردازی و خلاقیت در تبلیغات
اثربخشی تبلیغات
آسیب شناسی تبلیغات در ایران
برگزارکننده : مرکز همایشهای دانشکده مدیریت ( دانشگاه تهران )
مسئول : دکتر مسعود کیماسی
تلفن : 88220719-88220536
مشاهده وب سایت
adsconference.com
نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات

 фитнес клуб перервенский бульвартуры париж майbirthday party sketchсафари турыportuguese language translation in englishденьги в долг краснодаркак заблокировать кредитную карту втб 24кратер нгоронгоропутевки май 2015altezza travelразработать приложение для андроидподбор путевкаа болгария 2015english to japanese character translationсоздание и продвижение бренда шанельпроверить на какой позиции сайт по запросуглубокая очистка организмаиспания майsun protection in skin careвидеорегистраторы в новосибирскекупить в интернете навигаторгорячие туры из украиныцена на видеорегистратор новосибирск

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.