Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه مردم در دنیای مجازی وقت خود را سپری می‌کنند + اینفوگرافیک

امروزه حضور در شبکه‌های اجتماعی از محبوبترین فعالیت‌هایی است که مردم در فضای مجازی انجام می‌دهند؛ به‌طوری که روزانه حدود ۲۲ درصد از وقتشان را صرف گشت‌و‌گذار در توئیتر، فیسبوک و پینترست می‌کنند.
آیا برای شما جالب است که بدانید یک کاربر عادی، روزانه با اینترنت چه کارهایی می‌کند؟
پربازدیدترین وب‌سایت‌های دنیا کدام است؟ یا مردم ایران بیشتر دوست دارند از کدام وب‌سایت‌ها بازدید کنند؟
اینفوگرافیک “ چگونه مردم در دنیای مجازی وقت خود را سپری می‌کنند ” بر اساس تحقیقاتی است که در مقیاس بسیار بزرگ و در سراسر جهان انجام شده است تا رفتار انسان‌ها را در فضای آنلاین بررسی کند و به شما کمک می‌کند تا پاسخ این سوالات را پیدا کنید.

آیا می‌دانستید:
● جمعیت آنلاین جهان برابر ۳۰ درصد از جمعیت کل جهان است؟
● جمعیت آنلاین کشور ایران ۷ درصد از متوسط جهان بالاتر است.
● کاربران چینی بیشترین زمان را صرف خرید آنلاین می‌کنند. (بیشتر از ۵ ساعت در هفته)
● کاربران برزیلی بیشترین تعداد دوستان مجازی را دارند (۴۸۱ دوست به ازای هر نفر) و در مقابل ژاپنی‌ها کمترین تعداد دوستان مجازی را دارند (هر نفر فقط ۲۹ دوست)
● روزانه بیشتر از یک میلیارد جستجو در گوگل انجام می‌شود.
● چهار میلیارد نفر هر روز در یوتیوب ویدئو می‌بینند.
● بیش از ۲۵۰ میلیون توئیت روزانه ارسال می‌شود.
● بیش از ۸۰۰ میلیون آپدیت روزانه در فیسبوک رخ می‌دهد.
● در هر دقیقه بیش از ۶۰ ساعت محتوای ویدئویی در سایت یوتیوب آپلود می‌شود.
و صدها مورد جالب دیگر…

online-marketing-infographic

ушу братиславскаядоминикана туры цены 2015 майpr продвижение компании брендакредит для открытия малого бизнеса альфа банктовары для интерьеракредитная карта дельта банк 1сафари в африке ценыкредит на развитие малого бизнеса альфа банккредитная карта платинум альфа банксафари тур африка пакет услугконфискат авто в украинекак разрабатывать приложения для androidподобрать ключевые словастоимость сайт визиткапроект дома скандипоисковая оптимизация и продвижение сайтаоптимизация сайтаготовим соусы для пастыпродвижение и оптимизация сайтаописание восхождения на эльбрусcar boot covers halfordsсправку цена на

نظرات بسته شده است.